معرفی

به نام او که یادش آرامش دهنده قلب هاست

سلام

سلامی به گرمی آفتابو اولین اشعه تابناک صبحگاهی

سلامی به وسعت دریا و به زیبایی آسمان

سلامی به بوی خوش نسیم یک صبح بارانی...

عرض ادب و احترام محضر تمامی دوستان عزیز

و سلام و عرض ادبی بس ویژه تر خدمت تمامی نویسندگان پیشکسوت وبلاگ که هریک به نوعی با زحماتشون درخت انجمن رو به شایستگی پربار میکنند.

همان گونه که مستحضرید بنده محمد علی شیخ محمدی دانشجوی ترم 6 مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور تهران-واحد قرچک هستم.

خدای متعال رو شاکرم که توفیق خدمت رسانی به شما عزیزان رو به من ارزانی داشت.

امیدوارم با ارایه مطالب گوناگون و در حوضه های مختلف و با به کار بستن پیشنهادات گرانقدر شما دوستان عزیز بتوانم گامی مثبت در راه نشر فرایض آتی بردارم.

با تشکر...



نظرات شما عزیزان:

malihe
ساعت20:51---20 اسفند 1392

پاسخ:ای بابا!شمام بدتر ازمن چقد خوش خنده اید! ایشالا همیشه خندون باشین... 3تافرستاده بودین,من یکیشو تایید کردم.ممنون


جعفری
ساعت17:24---19 اسفند 1392
سلام

اینجا چه خبره

من فقط دو روز اینترنتم قطع بود

خوش بحال آقای حاجی پور

آقای محمدی شما هم خوش اومدین
پاسخ:سلام از ماست.در نبودتون وبلاگ جای خالیتونو حس میکرد.ممنون از محبتتون.ایشالا بتونیم با کمکه شما و دیگر نویسندگان وبلاگ پیشرفت روزافزونو به ارمغان بیاریم.ایشالا...


siamak
ساعت16:50---19 اسفند 1392
سلام برسووووووووووووون
پاسخ:سلامت باشی.شما و کلا دیگر دوستان در هر حوضه ای که دوس داشتین اعم از طنز,شعر,علمی,مطالب بروز ویا هر حوضه ای که فک میکنین احیانا جاش تو وبلاگ کمرنگه بگین تا در اولویت قراربدم تو مطالبه وبلاگ. خیلی دوسدارم با نظرات وپیشنهادات دوستان و طبق سلایق و علایق عموم مخاطبین گام برداریم.ممنون


mehdi
ساعت13:33---19 اسفند 1392
Ishala na to nevisandegye weblog balke to tamame marahele zendegit movafagh bashi dada
پاسخ:به به به.آقا مهدی گل چطوره.ما رو شرمنده میکنید انقد اظهار لطف میکنین خداوکیلی.دمه همه دوستای همکلاسیمونم گرم که انقد مهربونو با محبتن.


siamak
ساعت12:44---19 اسفند 1392
درود خداوند بر شما باد از شما خواهشمندم با کسانی که موجب افزون شدن قیمت پراید و تشویش اذهاف عمومی می شوند برخورد نمایید.و مراتب را گزارش نمایید

با تشکر مشاور اعظم جناب یوزارسیف
پاسخ:درود خدایان برتو باد.تعبیره خوابه تو هم اکنون نزده من است.فککنم 7سال وفور نعمتو لوازم یدکیشو پشته سر گذاشتیم درحال حاضر تو 7 سال تحریمشیم.اگه اون سالهای وفور پراید, اونو تو سیلو با روش مناسب ذخیره میکردین الان دچاره این بدبختیا نبودین! باتشکر مشاور اعظم سایپا!!!!


سرمدی
ساعت7:46---19 اسفند 1392
دم شما گرم...

ولی نگفتید که من رو حلال کردید یا نه اخه برام خیلی مهم که من رو ببخشید.بازم همین جا از بقیه بچه ها عذرخواهی می کنم که حتی لحظه رفتن هم وبلاگو شخصی کردم ولی از بیشتر بچه ها حلالیت گرفتم امیدوارم شما هم حلال کنید البته از ته دل نه ظاهری...ممنون
پاسخ:خواهش میکنم.گذشته ها گذشته.اتفاقا تو یکی از اصل های تصمیم گیری هم گفتم اینو.درضمن وبلاگو تنها نزارید چرا که برای پیشرفت همه جانبه نیاز به تبادل اطلاعات به وضوح قابله شهوده...باتشکر


سرمدی
ساعت7:11---19 اسفند 1392
سلام آقای شیخ محمدی.به شخصه ورودتون رو به این وبلاگ صمیمانه تبریک میگم وبسیار خوشحال هستم که شما انقدر خوب و پر انرژی عمل می کنید.امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید.

امیدوارم بنده را به خاطر کدورت های گذشته بخشیده باشید و حلالم کنید.
پاسخ:سلام از ماست.شما لطف دارین خانم سرمدی.ممنونم ازتون.ایشالا بتونیم با کمکه شما و دیگر دوستان نویسنده وبلاگو پرشورو پرمخاطب پیش ببریم.ایشالا...


j,j
ساعت22:17---18 اسفند 1392
سلام گل پسر،من ی چندروزی هس غزل خداحافظی ازوبلاگوخوندم..اما گفتم حالا ک واس وداع آخرباحاجی پور اینجا سرزدم اگه ازت بخاطر پستای قشنگت تشکر نکنم کماله بی معرفتیه...صمیمانه واست آرزوی موفقیت میکنم.....یاعلی
پاسخ:سلام.ممنون از لطفت.دم همه مخاطبای قدیم هم گرم.همونطوری که با دیدنه مخاطبای جدید خوشحال شدم,با نبودنه قدیمی ها هم ناراحت میشم.پس بیاین با کمکه هم وبلاگو شادو سرزنده و پابرجا پیش ببریم.یاعلی...


نقوی
ساعت22:15---18 اسفند 1392
سلام آقای شیخ محمدی . به جمع نویسنده های وبلاگ خوش اومدی .. خوب طوفانی شروع کردی ها

امیدوارم به همین شکل ادامه بدی فقط یکم آهسته تر که بازدید کننده ها فرصت کنن بخونن


پاسخ:سلام و عرض ارادت آقای نقوی.بنده نوازی میفرمایین.کمو کسری های مارو به بزرگیه خودتون ببخشین.یا علی مدد...


امیر
ساعت21:58---18 اسفند 1392
ورامینو عشقه
پاسخ: فدا مدا ....


siamak
ساعت15:25---18 اسفند 1392
namyay varamin
پاسخ:پس اهله ورامینم که هستی. پس چرا اسمت برام غریبه دمه همه ورامینیا هم گرم


siamak
ساعت15:15---18 اسفند 1392
salam haji kheily mikhaymet
پاسخ:سلام از ماست.دمه هرچی بروبچه های جدیدو بامعرفته گرم


malihe
ساعت14:39---18 اسفند 1392
خخخخخخخخ
پاسخ:ممنون از خنده ملیحتون!!!


شاپرک
ساعت10:37---18 اسفند 1392
عاشقه اون ادبیاتتم مهندس

پاسخ:خواهش میکنم نظره لطفتونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 20 اسفند 1392برچسب:معرفی,محمدعلی شیخ محمدی,نویسندگان جدید,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی