اطلاعیه مهم

دانشگاه پیام نور رویه نحوه انتخاب واحد و دریافت شهریه را تغییر داد
به گزارش اخبار پیام نور (PnuNews.com) دانشگاه پیام نور رویه نحوه انتخاب واحد و دریافت شهریه را تغییر داده است و دانشجویان پیام نور از این پس برای آنکه بتوانند انتخاب واحد کنند باید اول شهریه ثابت خود را پرداخت کنند. دانشگاه پیام نور تصمیمی را عملی کرده است که بنظر میرسد خیلی قبل تر باید آن را عملی و اطلاع رسانی میکرد.در ترم های قبل دانشجویان پیام نور شهریه خود را می توانستند حتی تا چند روز مانده به امتحانات پرداخت کنند اما از این نیمسال دانشجویان برای آنکه بتوانند انتخاب واحد کنند حتما باید اول شهریه ثابت را پرداخت کنند.
همچنین لازم به ذکر است آغاز انتخاب واحد پیام نور که قرار بود از ۷ شهریور باشد به ۹ شهریور تغییر یافته است. ثبت نام ورودی های جدید از ۳۰ شهریور انجام خواهد شد
راهکار : به کلیه عزیزان توصیه می کنیم شهریه خود را اینترنتی و یا از طریق همراه بانک پرداخت کنند همچنین توجه داشته باشید اگر می خواهید اینترنتی واریز کنید مبلغ واریزی شما همان مبلغ گزارش ۱۶۳ باشد و اگر نیست خودتان مبلغ را تغییر دهید تا بدهی شما در سیستم صفر شود و سیستم زودتر برای شما باز شود لطفا آموزش تصویری را مشاهده کنید.



نظرات شما عزیزان:

صمد میری
ساعت15:21---10 شهريور 1392
سلام وقت به خیر
دستتون درد نکنه ولی کاش یکم زودتر خبر میدادید من چند روز پیش متوجه شدم زنگ زدم گوشی روبرنداشتید نه شما نه اقای حاجی پور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 9 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ