مسئول ستاد زیارت و نماینده وزارت علوم در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعطای وام زیارت عمره گذاران دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم خبر داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

دوستان گرامی به نکات مهم زیر توجه بفرمایید :

 

 انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور از روز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۱ آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ از طریق سایت گلستان به نشانی  http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد، همچنین می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو ۷۲ ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد


در ادامه مطلب نکات مهم را مطالعه فرمایید :


 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط

به گزارش اخبار پیام نور بعد از آن که تاریخ انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مشخص شد حدس و گمان هایی مبنی بر تغییر تاریخ امتحانات پیام نور زده می شد.امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ پیام نور که پیش از این در تقویم آموزشی سالیانه دانشگاه قرار بود از ۲۰ خرداد ۹۱ آغاز شود باید به اطلاعتان برسانیم که از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد.

این یعنی فشرده ترین امتحانات پیام نور است که در چند سال گذشته برگزار شده است. پیام نور باتوجه به حجم بالای امتحانات خود همچنین مجبور به یک تغییر اساسی دیگر هم در امتحانات خود شده است و آن برگزاری ۵ نوبت امتحان در طول روز است. فشردگی برگزاری امتحانات پیام نور در این نیمسال آنقدر زیاد است که اندکی تامل لازم است.در آخر بدون هیچ حرفی توجه شما را به جدول ساعت برگزاری امتحانات نیز جلب می کنیم


نوبت امتحان

امتحان اول

امتحان دوم

امتحان سوم

امتحان چهارم

امتحان پنجم

ساعت امتحان

8 الی 9

9.30 الی 10.30

11 الی 13

14 الی 16

16.30 الی 18.30





تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط

یک برنامه نویس و یک مهندس در یک مسافت طولانی هوایی در کنار یک دیگر در هواپیما نشسته بودند.
برنامه نویسه میگه مایلی با هم بازی کنیم؟ مهندس که میخواست استراحت کنه محترمانه عذر خواهی میکنه و رویشو بر میگردونه تا بخوابه.
برنامه نوسه دوباره میگه بازی سرگرم کننده ای است من از شما یک سوال می کنم اگر نتوانستید 5دلار به من بدهید بعد شما از من سوال کنید اگر نتوانستم 5دلار به شما میدهم.
مهندس دوباره معذرت خواست وچشماشو بست که بخوابه.
برنامه نویسه پیشنهاد دیگری داد گفت اگر شما جواب سوال منو بلد نبودید 5 دلار بدهید اگر من جواب سوال شما رو بلد نبودم 200 دلار به شما میدهم .
این پیشنهاد خواب رو از سر مهندس پراند و رضایت داد که بازی کند.
برنامه نویس نخست سوال کرد .فاصله زمین تا ماه چقدر است؟؟ مهندس بدون اینکه حرفی بزند بلا فاصله 5 دلار رو به برنامه نویس داد حالا مهندس سوال کرد .
اون چیه وقتی از تپه بالا میره 3 پا داره وقتی پایین میاد 4 پا؟؟ برنامه نویس نگاه متعجبانه ای انداخت ولی هرچی فکر کرد به نتیجه نرسید بعد تمام اطلاعات کامپیوترشو جستجو جو کرد ولی چیز به درد بخوری پیدا نکرد بعد با مودم بیسیم به اینترنت وصل شد و همه سایت ها رو زیر رو کرد به چند تا از دوستا شم ایمیل داد با چندتا شون هم چت کرد ولی باز هیچی به دست نیاورد بعد از 3 ساعت مهندس رو بیدار کرد و 200دلار رو بهش داد مهندس مودبانه پول رو گرفت و رویش رو برگرداند تا بخوابد.
برنامه نویس او را تکان داد گفت خوب جواب سوالت چه بود؟؟ مهندس بدون اینکه کلمه ای بر زبان بیاورد 5 دلار به برنامه نویس داد و رویش را برگرداند و خــــــوابید!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نتیجه اخلاقی : حسن کل کل با مهندس جماعت خطرناکه !!!(مهندس هم جواب رو بلد نبود و در جواب سوال برنامه نویس باز 5 دلار داد بهش)
 




تاریخ: جمعه 14 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط


سلام ...

دوستان و عزیزان گرامی خسته نباشید، امیدوارم روزهای ابری و طوفانی امتحانات رو با موفقیت پشت سر گذاشته باشین...

ما سعی داریم با هدف گرمتر شدن فضای وبلاگ در کنار اطلاع رسانی اخبار دانشگاه، ارائه مطالب درسـی و علمــی در حوزه مهندســی صنایــع، گذری هم به حوزه های دیگـر داشته و از مطالب عمومــی تر هم بهره مند باشیم .

امیواریم ما را در بهتر شدن فضای وبلاگ یاری نمایید. ارائه نظرات شما عزیزان برای ما انرژی بخش و راهنما خواهد بود .

 

در ادامه مطلب برای فاصله گرفتن از فضای امتحانات، توجه هنر دوستان را به یک اثر هنری جالب از هنرمند برزیلی به نام « نِلِه آزِوِدو» جلب می کنم .



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط

ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور از ۱۴بهمن آغاز می شود
به گزارش 
اخبار پيام نور ، براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ از ۱۴بهمن آغاز و تا ۲۲بهمن ۹۱ ادامه خواهد داشت.دانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر "ثبت نام --> عملیات ثبت نام --> ثبت نام اصلی"  نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.دانشجويان پیام نور برای مهمان شدن در نیمسال دوم تا ۱۲ بهمن فرصت دارند. شروع کلاس ها بر اساس تقویم آموزشی از ۲۳ بهمن ماه می باشد. 
همچنین حذف و اضافه در این نیمسال از ۱۹ اسفند تا ۳۰ اسفند ۹۱ خواهد بود.
لازم به ذکر است مهلت ثبت نمرات میان ترم در این نیمسال تا ۲۳ خرداد تعیین شده است و امتحانات از ۲۰ خرداد شروع خواهد شد و تا ۱۷ تیرماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.
  




تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

اختیاری شدن درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور

 

 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :

باعنایت به اعلام معاونت محترم آموزشی دانشگاه پیام نور طی نامه شماره ۵۵۷۷۹/۳/د مورخ ۲۴ دی ماه ۱۳۹۱ از نیمسال دوم ۹۲-۹۱ گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس برای کلیه دانشجویان به حالت اختیاری تبدیل خواهد شد.

لازم بذکر است جهت دانشجویانی که این درس را گذرانده اند و رشته ایشان دارای جداول دروس اختیاری است ،اختیاری محاسبه و برای سایر دانشجویان مازاد بر سقف واحد تلقی خواهد شد.

پیش از این نیز سازمان مرکزی این درس را به صورت اختیاری اجباری اعلام کرده بود که تمام دانشجویان به اجبار باید این درس را اخذ و پاس میکردند و با بخشنامه جدیدی که صادر شده است این درس به صورت کامل به صورت اختیاری تبدیل شده است.

 

 




تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط