جك ولش در سال 1928 در آمريكا به دنيا آمد. كارشناسي مهندسي شيمي را از دانشگاه ام.آي.تي و كارشناسي ارشد و دكتراي همان رشته را از دانشگاه ايلي نويز گرفت. وي پس از طي مراحل مختلف مديريتي در بخشهاي مختلف شركت جنرال الكتريك، در سال 1980 در 45 سالگي به عنوان نوزدهمين مديرعامل شركت 120 ساله جنرال الكتريك به كار مشغول شد. او بلافاصله انقلاب جديدي را در شركت آغاز كرد و به كاركنانش دستور داد همه وقت هــدردادن هاي ديوانسالارانه و بودجه بنديهاي فريبنده را كنار بگذارند. وي سپس با كوچك سازي شركت به استفاده از انديشه تمامي كاركنان در بهبود فعاليتهاي شركت دست زد. اين فعاليتها همراه با توسعه نگـــــــرش 6 سيگما و ورود به........



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

توجه                                 توجه

تمامی کلاسهای روز چهارشنبه 92/8/1

استاد حاجی جعفری کنسل میباشد

منبع خبر:پیامکی از استاد




تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

ماهیت کار یک مهندس صنایع

مهندسین صنایع بهترین راه را برای استفاده از فاکتورهای اساسی تولید شامل افراد ،‌ ماشین آلات ، مواد ، اطلاعات و منابع انرژی برای تولید یک محصول یا ارائه خدمات توسط شرکتها معین میکنند . آنها پل ارتباطی بین اهداف مدیریتی و عملکرد اجرائی هستند. برخلاف مهندسین دیگر رشته های تخصصی که بیشتر با کالا ها و فرایند تولید سرو کاردارند ، مهندسین صنایع بیشتر بر روی افزایش بهره وری از طریق مدیریت نیروی انسانی ،‌ روشهای تجارت و فنآوری متمرکز میشوند. اگرچه بیشتر مهندسین صنایع در صنایع تولیدی به کار مشغولند ، بعضی از آنها در مشاغلی مانند خدمات مشاوره ای ، حفظ سلامت کار و ارتباطات کار میکنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ

یه پروژه کوچیک رو فرض کنین؛ مثلا قراره تو شرکت یه نرم‌افزار مدیریت اسناد راه‌اندازی کنین. ماجرا اینه که مدیر عامل و مدیرای ارشد شرکت جلسه‌ای دارن و دارن به این فکر می‌کنن که این کار رو انجام بدن یا نه. در نهایت دسته‌جمعی به این نتیجه می‌رسن که این کار به نفع شرکته و بهتره انجام بشه. مدیر عامل از مدیرهای ارشد شرکت می‌پرسه که چه کسی حاضره مسئولیت این کار رو به عهده بگیره و یکی از اون‌ها این مسئولیت رو قبول می‌کنه. اون مدیر ارشد و مدیر عامل بلند می‌شن، با هم دست می‌دن و مدیر عامل ضمن این‌که ازش تشکر می‌کنه براش آرزوی موفقیت هم می‌کنه........

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

((اگر تصمیم دارید مهندس شوید،حتماً مهندسی صنایع را انتخاب كنید))

مهندسی فیزیك هسته ای رتبه سی و ششم ، مكانیك رتبه چهل و پنجم ، هوا فضا رتبه پنجاه و دوم ، برق رتبه پنجاه و چهارم و پتروشیمی رتبه شصت و ششم را كسب كرده اند. شایان ذكر است كه مدیریت صفحات وب ( مهندسی اینترنت ) ، رتبه اول را در میان این 250 شغل به دست آورده است . به نقل از(IEE SOLUTIONS – MAY 1999  )   معرفی رشته مهندسی صنایع   با پیشرفت سریع علوم و پیچیدگی روز افزون آن بالطبع سیستم های تولیدی و خدماتی نیز گسترش یافته است در نتیجه این پیشرفت اداره صحیح و مناسب اینگونه واحدها به صورت سیستماتیك مستلزم بكارگیری تكنیك های علمی و پیشرفته می باشد .   حجم تولید و گستردگی خدمات آن چنان است كه رشته های مهندسی سنتی از قبیل شیمی ، راه و ساختمان ، برق ، مكانیك و غیره  پاسخگوی كلیه مسائل این سیستم ها نمی باشند چرا كه هر كدام از این رشته­ ها ویژگی خاصی را شامل می شوند كه معمولا اسامی آنها مبین ماهیت آنهاست اما مشكل عمده ای كه وجود دارد ارتباط میان این رشته ها و تعیین جایگاه دقیق و درست آنها در كنار هم در صنعت است كه از همین جا نیاز به یك ارتباط دهنده احساس می شود كه برای جبران چنین كمبودی در قرن بیستم و به ویژه در چند دهه اخیر از پیوند رشـــته های علوم ، مدیریت ، اقتــصاد و رشته های مهندسی ، رشته جدیدی به نــام  " مهندسی صنایع " ( Industrial engineering  ) به وجود آمده است كه وظیفه یك ارتباط دهنده بین رشته های مختلف را به عهده دارد .


ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ

انجمن روز یکشنبه مورخ 21/7/92 بازدیدی از شرکت مهرخواه واقع در داودآباد قرچک برگزار نمود . استاد حسینیان که در همین شرکت مشغول به کار هستن در طی بازدید ما رو همراهی کردند . در ابتدا ایشان توضیحاتی در مورد فعالیتها و تولیدات این گروه صنعتی ارائه دادند و سپس به بازدید از قسمت های مختلف این شرکت پرداختیم . عکسهایی از این بازدید رو مشاهده می کنید . در این جا یک بار دیگه از زحمات استاد حسینیان برای هماهنگی این بازدید تشکر میکنیم .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط

سلام دوستان عزیز

برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی صنایع گرایش های متنوعی وجود داره که قبل از انتخاب باید به طور کامل در موردشون اطلاع داشته باشید

در ادامه مطلب اطلاعاتی در مورد گرایش های ارشد قرار دادم

کامل نیست اما خوندش یه مقدار اطلاعات شما رو بیشتر می کنه

امیدوارم مفید باشه



ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ




تاریخ: سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:عید قربان,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

برای مهندسی ارزش تعریف های مختلفی ارائه شده است که مفهوم کلی آنها یکسان است .از جمله تعریف آقای مایلز مبتکر و بنیانگذار مهندسی ارزش:
مهندسی ارزش دیدگا هی خلاق و سازمان یافته با هدف شناسائی کار آمد هزینه غیر ضروری است.یعنی هزینه ها یی که :نه به کیفیت,نه به بهره برداری,نه به عمر مفید,نه به زیبایی ظاهری ونه به مشخصات در خواستی کارفرما مربوط می شود.

البته میتوان مهندسی ارزش را روشی برای تعیین الویت ها و هزینه کردن پول ومنابع برای کار های دارای ارزش بیشتر وهزینه کمتر و تخصیص بهینه منابع دانست.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط

به نام خدا

جهت دیگر دشوارى آزمون‏هاى الهى در دوران غیبت کبرا این است که موضع فرد در برابر فشارهاى خارجى مشخّص مى‏گردد و میزان فداکارى‏هایى که در راه ریشه‏کنى فقر و بیمارى و ناسامانى‏هاى اجتماعى و دیگر گرفتارى‏هاى که در مسیر طولانى ایمان‏اش با آن‏ها مواجه است، آشکار مى‏شود



ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 




تاریخ: پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ایندفعه حکایتهای مدیریتی رو به صورت powerpoint گذاشتم

آخه میدونید که مهندسی صنایع یعنی بهبود مستمر

لینک دانلود donlowd




تاریخ: چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

مهلت ثبت نام و انتخاب واحد و حذف اضافه دانشگاه پیام نور تا شنبه آینده تمدید شد
 انتخاب واحد و حذف و اضافه کلیه دانشجویان ورودی قدیم و پذیرفته شدگان جدید ورودی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳- ۹۲ دانشگاه پیام نور تا روز شنبه ۲۰ مهر ۹۲ تمدید شد.




تاریخ: چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 شاید تا قبل از این پستهای زیادی در مورد معرفی رشته مهندسی صنایع تو وبلاگ یا جاهای دیگه خونده

باشین ولی چند روز پیش یک فایل تصویری توسط آقای ولیزاده که یادش بخیر( چیه هنوز تو حیاته منظورم

از یادش بخیر برای اینه که پارسال تونستن به درجه رفیع فارغ التحصیلی از دانشگاه پیام نور اون هم

تو رشته صنایع نائل بشن) به دستم رسید که به شرح و توضیح رشته صنایع ، بازار کار و قابلیتهای

یک مهندس صنایع میپردازد که با خودم گفتم خالی از لطف نیست تو وبلاگ بذارمش تا بقیه دوستان هم

ازش استفاده کنن و از آقای ولیزاده هم بابت در اختیار گذاشتن این فایل تشکر میکنم و با توجه به اینکه

ایشان در ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه خودمون در حال تحصیل هستن امیدوارم که باز هم از  راهنماییها

و تجربیاتشان در اختیار بچه ها قرار بدن

لینک دانلود   danlowde




تاریخ: یک شنبه 13 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

دوستان جدید الورود روز دوشنبه جشن یادتون نره خنده




تاریخ: شنبه 13 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

در دانشگاه استنفورد ، استاد در حال شرح دادن مفهوم بازاریابی به دانشجویان خود بود:

*شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و می گین : "من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن" ، به این میگن بازاریابی مستقیم

*شما در یک مهمانی به همراه دوستانتون ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله یکی از دوستاتون میره پیش دختره ،به شما اشاره می کنه و می گه : " اون پسر ثروتمندیه ، باهاش ازدواج کن" ، به این می گن تبلیغات



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 12 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط

در رابطه با مديريت ارتباط با مشتری (CRM) ،توجه به اين نكته; بسيار حائز اهميت است كه، CRM ٬ محصول و يا خدمات قابل ارائه توسط يك سازمان نيست ٬ بلکه راهبرد تجاری سازمان است؛ به عبارتي ديگر، خود به عنوان يك فن آ وري اطلاعاتي مطرح نمي‌باشد، بلكه از فن آوري اطلاعات براي دستيابي به اهداف خود استفاده مي‌نمايد. اين امر بيانگر اين نكته است كه نيازمندي استقرار CRM در يك سازمان، طراحي راهبرد تجاري بوده است .


1- تاريخچه CRM :
شايد بتوان تاريخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره زير خلاصه نمود:
الف) دوره انقلاب صنعتي (توليد دستي تا توليد انبوه) ابتكارات فورد در به كارگيري روش توليد انبوه به جاي روش توليد دستي، يكي از مهمترين شاخص هاي اين دوره ميباشد. هر چند تغيير شيوه توليد باعث شد که محدوده انتخاب مشتريان از نظر مشخصه هاي محصول کاهش یابد (نسبت به توليدات صنايع دستي)، اما محصولات توليد شده به روش جديد از قيمت تمام شده پايين تري برخوردار شدند؛ به عبارتي ديگر، در انتخاب روش توليد انبوه از سوي فورد، افزايش كارايي و صرفه اقتصادي مهمترين اهداف پيش بيني شده بودند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 12 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط

 

 اگه تصمیم گرفتین که تو حوزه برنامه‌ریزی و کنترل پروژه کار کنین،

بهتره پیش از شروع کار این چند مهارت رو به دست بیارین:



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

آشنائی با مدل تعالی سازمانی EFQM

1- مقدمه                                                 2- تاریخچه

3-اهداف مدل تعالی سازمانی                       4- آشنایی با کلیات مدل

5- مفاهیم بنیادی تعالی                               6- معیارهای مدل EFQM

7- معیارهای مدل از دید امتیاز                    8- منطق امتیاز دهی RADAR

9- روشهای خودارزیابی

  لینک جهت دانلود جزوه DANLOWD

 




تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

تغییرات کلاسی و آزمون میان ترم های تمام دروس استاد حاجی جعفری را در سایت اعلام شده

می توانید مشاهده نمایید.

Varazh.blogfa.com




تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

شهیده راضیه کشاورز 16 ساله دختری که در عمر کوتاهش در همه چیز نمونه شد. در انس با قرآن و اهل بیت، اخلاق ،ایمان،حجاب،کوشا و فعال در درس،ورزش رشته کاراته،فعالیت فرهنگی و هنری و ......منتخب و بر گزیده و نمونه بود. ...... و در آخر برای شهادت که بهترین نوع مرگ است انتخاب شد. بعد از انفجار در حسینه سیدالشهداء علیه السلام شیراز ۱۸ روز در کما به نیت مادرمون بود اونهم دقیقا با سینه ای خورد شده و پهلویی پاره شده و ۱۸ روز خس خس نفسهای دردناک و ....... در نهایت در دهم اردیبهشت 87 آرزویش برآورده شد و به جمع شهیدان سرفراز و سربلند که ره صد ساله را یک شبه پیمودند پیوست و جمع کاروان شهدا 14 نفره شد.

حتما ادامه مطلب رو بخونید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کلاس درس فیزیک پایه1 (جدید الورود) با استاد چراغی در روز سه شنبه تاریخ های ۲۳/۷-۷/۸-۲۱/۸-۵/۹-۱۹/۹ ساعت ۱۳-۱۷ برگزار می گردد.

کلاس درس سیستم اطلاعات مدیریت با استاد طباطبایی در تاریخ های ۳۰/۸-۷/۹-۱۴/۹-۲۱/۹-۲۸/۹- پنجشنبه ساعت ۸ الی ۳۰/۱۰ برگزار می گردد.

کلاس درس اصول مدیریت و سازماندهی با استا طباطبایی در تاریخ های ۳۰/۸-۷/۹ پنجشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می گردد.

کلاس مدیریت منابع انسانی با استاد طباطبایی ۳۰/۸-۷/۹-۱۴/۹-۲۱/۹-۲۸/۹ پنجشنبه ساعت ۱۱ الی ۳۰/۱۳ برگزار می گردد.

کلاس درس مدیریت فناوری با استاد طباطبایی در تاریخ های ۱۴/۹-۲۱/۹-۲۸/۹ پنجشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می گردد.

کلاس درس قوانین حاکم بر پروژه با استاد نوروزی در تاریخ های ۲۲/۷-۲۹/۷-۶/۸-۱۳/۸-۲۰/۸-۲۷/۸-۴/۹-۱۱/۹-۱۸/۹ دوشنبه ها ساعت ۱۱ الی ۳۰/۱۳ برگزار می گردد.

کلاس درس طراحی معماری و شهرسازی با استاد نوروزی در تاریخ های ۲۱/۷-۲۸/۷-۵/۸-۱۲/۸-۱۹/۸-۲۶/۸-۳/۹-۱۰/۹-۱۷/۹ یکشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می گردد.

و همچین دوستانی که درس اندیشه اسلامی 1و2رو برداشتن معیار ۶ نمره ی میان ترم این دو درس فقط خلاصه نویسی از تمام کتاب در ۴۰ صفحه

A4 که دست نویس باشد خلاصه باشد و رونویسی نباشد و دانشجو شخصا در جلسه ی پایانی خلاصه نویسی خود را در کلاس تحویل استاد بدهد. این فرصت قابل تمدید نیست و هر یک از شرایط که نباشد نمره ی میان ترم ثبت نخواهد شد.




تاریخ: چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

 در ذیل برخی از مهمترین نکات مدیریتی کتاب "نهج البلاغه" آورده شده است؛ شاید مطالعه این موارد برای سروران گرامی نیز مفید باشد. در برخی از موارد،مصادیقی از علوم و یافته های نسبتا نوین را که با نکته ای همخوانی داشته آمده است؛ بسیاری از نکات شاید برایمان ساده و پیش پا افتاده باشد ولی همچنان از آنها غافلیم! فراموش نکنیم که این سخنان چندین قرن پیش بیان شده است!



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:نهج البلاغه و مدیریت,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

حذف و اضافه ترم اول سال تحصیلی ۹۳-۹۲

دانشگاه پیام نور از دوشنبه آغاز خواهد شد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

بعضی از اصطلاحات مدیریت پروژه تو بازه‌های خاصی مد می‌شن.

 مثلا تو سال‌های گذشته PMBOK بیشتر از هر چیزی به گوشمون می‌خورد.

الان حقیقتا هیچ چیزی از نظر مد بودن به پای PMO نمی‌رسه. نکته جالب هم

اینه که این ماجرا به ایران محدود نمی‌شه و عملا یه مد جهانیه. به همین خاطر

می‌خوام تو این مطلب توضیح‌های خلاصه ولی جامع در مورد این مفهوم بدم.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

ماکس پلانک بعد از این‌که جایزه نوبل رو تو سال ۱۹۱۸ می‌گیره یه تور دور

آلمان می‌ذاره و تو شهرهای مختلف درباره کوانتوم مکانیک صحبت می‌کنه.

چون هر دفعه دقیقا یه محتوا رو ارائه می‌کرده، دیگه راننده‌ش کاملا اون‌ها رو

حفظ شده بود. یه بار راننده‌ش بهش می‌گه .....



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

سلام دوستان

یک شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی واقع در قیامدشت از دانشجویانی که در زمینه تضمین کیفیت تخصص دارند کارآموز می پذیرد

الویت پذیریش با دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز قرچک ورامین می باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره زیر تماس حاصل فرمایید

09385327830 آقای ایمانی




ارسال توسط مدیر وبلاگ

۱- از افراد «مسموم» دوري كنيد. شما به خوبي افراد مسموم را مي شناسيد. آنان هميشه شكايت مي كنند و غر مي زنند. هميشه با نظرات شما مخالفند، منفي گرا هستند. از آنان دوري كنيد. ولي اگر نمي توانيد آنها را كنار بگذاريد، بكوشيد كمتر با چنين افرادي در ارتباط باشيد.

۲- برنامه هاي تلويزيون را زياد تماشا نكنيد. وقتي افسرده و ناراحت هستيد، چند دقيقه تماشاي برنامه تلويزيون به ساعت ها منجر مي شود.

۳- به جاي تماشاي طولاني برنامه هاي تلويزيون، وقت تان را با بچه ها، خانواده و دوستان بگذرانيد.

۴- روزي يك بار به خود انگيزه دهيد:

كتاب هاي انگيزه  دهنده و قرآن را بخوانيد.

۵- روزي يك ساعت را براي يادگرفتن هنر يا مهارت جديد اختصاص دهيد. در اين صورت پيشرفت مي كنيد، زيرا با ساعت ها فعاليت خودتان را خسته نمي كنيد. با يك ساعت تلاش روزانه، سريع تر از آنچه كه فكر مي كنيد به نتيجه مي رسيد.

۶- ورزش كنيد. همه مي دانيم ورزش فوايد بسياري دارد. كاهش فشار رواني مهم ترين تأثير ورزش براي من مي باشد. هر چقدر افسرده و ناراحت باشيد، با ورزش كردن حالتان بهتر مي شود.

۷- نماز بخوانيد. از خدا راهنمايي و كمك بخواهيد. مطمئن باشيد به نتيجه مي رسيد.

۸- تجربه جديد بياموزيد. برترس تان (ترس از شكست، عدم پذيرش و ناكامي) غلبه كنيد.

۹- به خود جايزه دهيد. اهداف كوچك را در نظر بگيريد و براي دست يابي به آن به خود جايزه دهيد. در طي مسير استراحت كنيد تا دچار نگراني يا فشار رواني نشويد




تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

 

 --دو قطره آب اگر در کنار هم قرار بگیرند چه میکنند ؟

--اگر چند سنگ به هم نزدیک شوند چه میشود ؟

       برای بدست آوردن جواب سوالای بالا لینک زیر را دانلود کنید

       تا متوجه بشید اگر مثل سنگ باشید تو کاراتون موفقترین یا

       اگر مثل آب باشین . لطفا نظراتتون رو برام بزارید تاببینیم که

       کدومشون شما رو بیشتر جذب کرده مثل سنگ یا مثل آب

       بودن

      لینک دانلود danlowd




تاریخ: جمعه 5 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

به گزارش اخبار پیام نور سیلم بهرامی در گفتگوی اختصاصی با اخبار پیام نور عنوان کرد براساس قراری که دانشگاه پیام نور با سازمان سنجش و آموزش کشور گذاشته است تاریخ ثبت نام و انتشار دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴ مهر تا ۲۱ مهر ۹۲ خواهد بود.(لازم به ذکر است باتوجه به اینکه سازمان سنجش متولی برگزاری آزمون است و در زمان انتشار این مطلب هنوز سازمان سنجش تاریخ رسمی را اعلام نکرده است ممکن است تغییر هم داشته باشد)



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط
ارسال توسط مدیر وبلاگ

  "مصاحبه شغلي"

در پايان مصاحبه شغلي براي استخدام در شركتي، مدير منابع انساني شركت از مهندس جوان صفر كيلومتر ام آي تي پرسيد: « براي شروع كار، حقوق مورد انتظار شما چيست؟»
مهندس گفت: «حدود 75000 دلار در سال، بسته به اينكه چه مزايايي داده شود.»
مدير منابع انساني گفت: «خب، نظر شما درباره 5 هفته تعطيلي، 14 روز تعطيلي با حقوق، بيمه كامل درماني و حقوق بازنشستگي ويژه و خودروي شيك و مدل بالا چيست؟»
مهندس جوان از جا پريد و با تعجب پرسيد: شوخي مي‌كنيد؟
مدير منابع انساني گفت: «بله، اما يادت باشه اول تو شروع كردي.




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

خستگی را تو به خاطر مسپار که افق نزدیک است وخدایی بیدار که تو را میبیند و به عشق تو همه حادثه ها میچیند که تو یادش افتی و بدانی که همه بخشش اوست و همینش کافیست




تاریخ: چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 کتاب PMBOKیک کتاب مفید و کارا در زمینه مدیریت پروژه برای دانشجویان مهندسی صنایع

 ومدیریت صنعتی میباشد که کاربرد فراوانی در صنایع پیشرفته علی الخصوص صنایع پتروشیمی

 دارد و به همین دلیل کتاب راهنمای PMBOKراکه بر اساس استاندارد ملی آمریکا وتحت نظر

مرکز تحقیقات وتوسعه مدیریت پروژه ایران ترجمه شده است را جهت استفاده دوستان تهیه کرده ام

 و امیدوارم که به دردتون بخوره 

 لینک دانلود DANLOWD




تاریخ: چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

امام سجاد (ع) :

آیه های قرآن ، هرکدام آن ، خزینه علوم (خداوند)است، هرگاه خزینه ای باز می شود شایسته است که خوب در آن بنگری




تاریخ: سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:حدیث امام سجاد(ع),
ارسال توسط مدیر وبلاگ