رشته مهندسی صنایع و مدیریت پروژه (مکان وتاریخ کلاس هاتغییرکرد.) ک کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه ۰۵ (خواهران) در روز شنبه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۲۷/۸-۱۱/۹-۱۸/۹-۲۵/۹-۲/۱۰ صبح کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه ۰۳ (برادران) در روز شنبه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۲۷/۸-۱۱/۹-۱۸/۹-۲۵/۹-۲/۱۰ عصر کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه ۰۴و۰۶ (خواهران) در روز دوشنبه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۲۹/۸-۶/۹-۱۳/۹-۲۰/۹-۲۷/۹-۴/۱۰ صبح کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه ۰۲ (خواهران) در روز جمعه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۳/۹-۱۰/۹-۱۷/۹-۲۴/۹-۱/۱۰-۸/۱۰ صبح کلاس درس آزمایشگاه مبانی برق کد گروه ۰۲ و ۰۴ (خواهران) در روز یکشنبه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۲۸/۸-۱۲/۹-۱۹/۹-۲۶/۹-۳/۱۰ عصر کلاس درس آزمایشگاه مبانی برق کد گروه ۰۳(برادران) در روز دوشنبه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۲۹/۸-۶/۹-۱۳/۹-۲۰/۹-۲۷/۹-۴/۱۰ عصر کلاس درس کارگاه عمومی ۲ کد گروه ۰۲ (خواهران) در روز چهارشنبه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۱/۹-۸/۹-۱۵/۹-۲۲/۹-۲۹/۹-۶/۱۰ صبح کلاس درس کارگاه عمومی ۲ کد گروه ۰۳ (برادران) در روز جمعه هر هفته در تاریخ های ذیل برگزار می گردد. ۳/۹-۱۰/۹-۱۷/۹-۲۴/۹-۱/۱۰-۸/۱۰ عصر مکان برگزاری کلاس:میدان منبع آب-ابتدای خیابان کلانتری-جنب اداره مالیات-خانه کارگر-طبقه دوم-آموزشگاه برق مهارت برتر




تاریخ: 27 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

 

 

 یقین دارم ز قرآن سر بریدند
             

                     هم از دین هم ز ایمان سر بریدند
                                         

                                              اگر چه آب مهر مادرت بود
                                                         

                                                          تورا با کام عطشان سر بریدند

 




تاریخ: جمعه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 دانشجویانی که بیش از یک درس معارف انتخاب کرده اند در این نیمسال دروس مازاد آنها حذف خواهد شد

علیرضا دل افکار سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نامه ای که به روسای مراکز ارسال کرده است عنوان کرده است دانشجویانی که در انتخاب واحد نیمسال اول ۹۲-۹۱بیش از یک درس معارف انتخاب نموده اند برخلاف مقررات عمل کرده اند.دل افکار در این نامه از راهکار حذف سیستمی دروس از سیستم گلستان و انتخاب واحد این دسته از دانشجویان خبر داد و گفت دانشجویان مذکور باید مجدد انتخاب واحد خود را بررسی کنند!
پیش از این pnunews.com در این رابطه به دانشجویان اطلاع رسانی کرده بود که نباید بیش از یک عنوان درس معارف در این ترم انتخاب واحد کنند

 


 باقی مطالب در ادامه ی مطلب 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه ۰۲ مخصوص (خواهران) در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۳/۹-۱۰/۹-۱۷/۹-۲۴/۹-۱/۱۰-۸/۱۰ صبح



کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه ۰۳ مخصوص (برادران) در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۲۸/۸-۱۲/۹-۱۹/۹-۲۶/۹-۳/۱۰ عصر



کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه های ۰۴ و ۰۶ (خواهران)در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۲۹/۸-۶/۹-۱۳/۹-۲۰/۹-۲۷/۹-۴/۱۰ صبح



کلاس درس کارگاه عمومی ۱ کد گروه ۰۵ (خواهران) در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۲۸/۸-۱۲/۹-۱۹/۹-۲۶/۹-۳/۱۰ صبح



کلاس درس کارگاه عمومی ۲ کد گروه ۰۲ (خواهران) در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۱/۹-۸/۹-۱۵/۹-۲۲/۹-۲۹/۹-۶/۱۰ صبح



کلاس درس کارگاه عمومی ۲ کد گروه ۰۳ (برادران)در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۳/۹-۱۰/۹-۱۷/۹-۲۴/۹-۱/۱۰-۸/۱۰ عصر



کلاس درس آزمایشگاه مبانی مهندسی برق کد گروه ۰۲ و ۰۴ (خواهران ) در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۲۷/۸-۱۱/۹-۱۸/۹-۲۵/۹-۲/۱۰ صبح



کلاس درس آزمایشگاه مبانب مهندسی برق کد گروه ۰۳ (برادران) در تاریخ های ذیل برگزار می گردد.

۲۹/۸-۶/۹-۱۳/۹-۲۰/۹-۲۷/۹-۴/۱۰ عصر







محل برگزاری کلاس : ورامین - صادقعلی - روبروی دبیرستان دکتر حسابی-پلاک ۱۸




تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

از نرم‌افزارهاي كاربردي مهندسي صنايع چه مي‌دانيم ؟!

امروزه گسترش علوم رايانه مهندسي صنايع را در هر چه بهتر تحقق بخشيدن اهداف ياري نموده است تا جائيكه اغراق نيست اگر بگويم دانش نرم‌افزاري يكي از بزرگترين مسببين نقش راهبردي مهندسي صنايع در دنياي امروز به شمار مي‌آيد . در اين گام به معرفي تعدادي از اين نرم‌افزارها از ميان خيل عظيم نرم‌افزارهاي رايانه‌اي كه عصاي دست مهندسي صنايع به شمار مي‌آيند ، مي‌پردازيم .

 

(جدول شماره يك)

نرم‌افزارهاي طرح‌ريزي واحدهاي صنعتي  

 

 

ALDEP

 

اطلاعات ورودي : طول و عرض زمين مورد نظر ، تعداد دپارتمانها ، نمودار رابطه فعاليتها ، ساخت بخشها ، كمترين درجه ارتباط ، عرض نوار چيدمان و حداقل امتياز براي چاپ يك طرح را دربر مي‌گيرد . قابليتهاي آن الگوريتم ايجاد كننده ، مكانيزم كار تصادفي ، وارد كردن تعداد طرح‌هايي كه در هر مرحله بايد استقرار يابد و طرح استقراري در هر مرحله  مي‌باشد .
 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

راه حل درست را انتخاب کنید

 

طنز زیر نمونه ای است از انتخاب بهترین روش ممکن برای حل یک مسئله

که یک مهندس صنایع باهوش و زیرک  باد مد نظر داشته باشه

 

فردی در هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى ، از روان‌ پزشک پرسید شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟

روان‌پزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند.


فرد گفت: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌ تر است.

روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد...  و به فرد گفت : شما می‌خواهید تختتان کنار پنجره باشد؟

 

نتیجه گیری :

 

1.  راه حل همیشه در گزینه های پیشنهادی نیست.

2.  در حل مشکل و در هنگام تصمیم گیری هدفمان یادمان نرود . در حکایت فوق هدف خالی کردن آب وان است نه استفاده از ابزار پیشنهادی.

3. همه راه حل ها همیشه در تیر رس نگاه نیست.

 




تاریخ: 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

ترموستات درآمدتان را تنظیم کنید!

همان‌طور که تنها راه برای تغییر ‌همیشگی دمای اتاق، تنظیم کردن ترموستات بر روی دمای دلخواه است، تنها راه برای تغییر دادن همیشگی میزان درآمد مالی نیز تنظیم کردن ترموستات آن است؛ در غیر این‌صورت، همان طرح اولیه‌ای که در ذهن خود برای پول دارید، عمل می‌کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

 تفکر کوانتومی (توانایی تفکر به شیوه متناقض ومتضاد)

 

جهان بینی رایج در میان محافل روشنفکری در سالهای قبل از ۱۹۲۰ متاثر از دیدگاه فیزیکی نیوتن بوده است. مدیریت نیز به عنوان یکی از زمینه های تفکر و عمل انسانی بر مبنای این فرضیات شکل گرفته است. اما با به چالش کشیده شدن قوانین اول و دوم نیوتن یعنی اصل کنش و واکنش و ظهور وقایع تصادفی از لحاظ پیش بینی ناپذیری وقایع تفکر در زمینه مدیریت هم دچار تحول شده است. مطابقت دنیای متغیر کنونی با فرضیات کوانتومی نظریه پردازان مدیریت را بر آن داشته است تا از اصول تفکر کوانتومی در مدیریت سود جویند.

این نوع تفکر شامل هفت جزء می باشد:

۱-نگاه کوانتومی (توانایی دیدن هدفمند)

۲-تفکر کونتومی(توانایی تفکر به شیوه متناقض) 

۳- احساس کوانتومی (توانایی احسس زنده و حیات بخش)

۴-عمل کوانتومی (توانایی عمل پاسخگویانه)

۵- شناخت کوانتومی (توانایی شناخت شهودی)

۶- اعتماد کونتومی(توانایی اعتماد به جریان زندگی )

۷- زیست کوانتومی(توانایی زندگی کردن در روابط)

 




تاریخ: 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

کانبان چیست؟

کانبان مشتق شده است از دو کلمه ژاپنی کان ( دیدنی ) بان ( کارت یا تخته ) که معمولا تابلوی اعلانات یا تابلوی برجسته معنی میشود.در انگلیسی این واژه را خیلی تخصصی کرده اند و معنای تخصصی به آن داده اند به این صورت که کانبان فرایندی از تولید یا کار در سازمان است که موجودی را کنترل میکند.کانبان به زمان تولید و زمانبندی تقاضا اشاره میکند. کانبان واژه ای صنعتی است که توسط تویوتا در اواخر دهه 1940 و اوایل 1950  توسعه داده شد.

 

باقی مطلب در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

با سلام 

نمونه کار های که استاد حسینیان برای درس کاربرد کامپیوتر (minitab 16) داده بودن رو میتونید از این قسمت دانلود کنید.

لینک تصحیح شد .




تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

انواع بازاریابی

 

در دانشگاه استاد در حال شرح دادن مفهوم بازاریابی به دانشجویان خود بود:

 

1) شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و می گین : "من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن" ، به این میگن
بازاریابی مستقیم.

 

 

2) شما در یک مهمانی به همراه دوستانتون ...

 

ادامه در ادامه...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

 

 

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش، اون یکی یه ستاره داوود... مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول مینداختن. 

یه کشیش که از اونجا رد میشد مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که پشت صلیبه پول میدن و هیچ کس به گدای پشت ستاره داوود چیزی نمیده. 

 رفت جلو و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یه کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک هم هست. پس مردم به تو که ستاره داوود گذاشتی جلوت پول نمیدن، به خصوص که درست نشستی بغل دست یه گدای دیگه که صلیب داره جلوش. در واقع از روی لجبازی هم که باشه مردم به اون یکی پول میدن نه به تو. 

گدای پشت ستاره داوود بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت صلیب و گفت: هی "موشه" نگاه کن کی اومده به برادران "گلدشتین*" بازاریابی یاد بده؟

 

* گلدشتین یه اسم فامیل معروف یهودیه




تاریخ: 7 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

کلیه کلاس های کارگاه عمومی 1و2 و آزمایشگاه مبانی مهندسی برق

تا اطلاع ثانوی برگزار نمی گردد .




تاریخ: شنبه 6 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

 خبر آنقدر جالب و قابل تامل است که توصیه می کنیم حتما بخوانید . . .
رییس دانشگاه پیام نور از ایجاد تحول در آزمون‌های دانشگاه پیام نور با حذف کاغذ امتحانی در فرآیند برگزاری امتحانات خبر داد و گفت: بر اساس این طرح لپ‌تاپ جایگزین برگه‌های امتحانی دانشجویان می‌شود. 
به گزارش اخبار پیام نور(PnuNews.com) حسن زیاری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: در نظر داریم به جای توزیع کاغذ امتحان در بین دانشجویان، لپ‌تاپ‌های کوچک به هر دانشجو ارائه شود، تا دانشجویان از این طریق سوالات خود را پاسخ دهند. به گفته وی، برگزاری آزمون از طریق لپ‌تاپ در قدم اول به صورت پایلوت اجرا می‌شود و امتحان نیز به صورت تستی است. به گفته رییس دانشگاه پیام نور، در کل کشور حدود 40 تا 50 هزار دانشجوی پیام‌نور به صورت همزمان در یک روز و یک ساعت بر سر امتحان دانشگاه حاضر می‌شوند که بر این اساس تهیه همین تعداد لپ‌تاپ جوابگو خواهد بود. زیاری با بیان اینکه برخی از شرکت‌ها در این طرح با دانشگاه همکاری خواهند داشت، گفت: طرح برگزاری آزمون با کمک لپ‌تاپ می‌تواند در دانشگاه‌های دیگر نیز اجرایی شود. رییس دانشگاه پیام نور در خاتمه با اشاره به احتمال بروز مشکلاتی در روند اجرای این طرح، گفت:‌ کلیه تمهیدات پشتیبانی و امنیتی برای اجرای موفق این طرح اندیشیده و فراهم شده است







تاریخ: شنبه 6 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

قابل توجه دانشجویانی که با استاد موسوی نژاد کلاس دارند

درس نقشه کشی عمومی و مقاومت مصالح هفته آینده مورخ 91/8/11 تشکیل نخواهد شد




تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

 با سلام به بچه های کاربرد کامپیوتر ، با عرض پوزش باید به اطلاعتون برسونم که به علت ویروسی شدن فلش در کلاس اطلاعات که استاد داده بودن ویروسی شده به همین علت نشد براتون توی سایت بگذارم . 

در اصرع وقت به این مشکل رسیدگی خواهد شد .




تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 دانشگاه پیام نور حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ را تا ۷ آبان تمدید کرد 
به گزارش اخبار پیام نور، حذف و اضافه ترم اول دانشگاه پیام نور از امروز به مدت چهار روز دیگر تمدیذ شده است و دانشجویان می توانند تا هفتم آبان ماه نسبت به حذف و اضافه دروس خود اقدام کنند
حذف و اضافه را می توانید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس 
reg.pnu.ac.ir و از مسیر : ثبت نام -> عملیات ثبت نام -> ثبت نام اصلی انجام دهید. در حذف و اضافه محدودیتی برای حذف و یا اضافه کردن واحد ها وجود ندارد و شهریه دروس حذف شده بازگردانده میشود.
کارت ورود به جلسه امتحانات از ۵ دیماه منتشر
 خواهد شد و امتحانات این ترم از ۱۶ دی ماه آغاز و تا ۹ بهمن ادامه خواهد داشت
 
آخرین لیست منابع پیام نور و برنامه ترمی کلیه رشته ها کلیه مقاطع کلیک کنید 
 
آموزش تصویری انتخاب واحد در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور کلیک کنید
 
نکات مهم در حذف و اضافه دانشگاه پیام نورکلیک کنید 
 
اخرین لیست دروس عمومی پیام نور کلیک کنید




تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

در تمامی سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز آموزشی، واحدهای خدماتی و تولیدی حجم بسیار زیادی از داده های مختلف وجود دارد. این داده ها اگرچه در نگاه اول مجموعه ای شلوغ و نامنظم از اعداد و متون و تصاویر به نظر می رسند ولی می توان با تکنیک های مناسب، حجم زیادی از اطلاعات مرتبط و دقیق را از دل آنها استخراج نمود. این در حالیست که در کشور ما با گسترش فن آوری های جدید اطلاعات و همچنین توسعه ی کشور در خصوص داد و ستدهای الکترونیکی، پایگاه های عظیم داده در واحدهای مختلف ایجاد شده است و بخش های مدیریتی نمی توانند از اهمیت این حجم انبوه داده ها در پشتیبانی از تصمیم های اتخاذ شده، چشم پوشی نمایند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

کلاس درس کاربرد آمار و احتمال در مهندسی صنایع برادران با کلاس درس خواهران ادغام گردیده و تاریخ

برگزاری کلاسها به شرح ذیل میباشد

4/8---18/8---2/9---30/9     صبح

کلاس درس آمارواحتمال مهندسی با استاد میرخان در عصر تاریخهای اعلام شده برگزار میگردد

 




تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور خبرداد:

 

 
دانشگاه پیام نور سقف وام شهریه دانشجویان خود را افزایش داد و به این وام سود تعلق نمی گیرد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

دکتر حسین نادری منش معاون آموزشی وزیر علوم ، آیین نامه جدید دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را که در جلسه 803 شورای برنامه ریزی آموزش عالی به تصویب رسید ه است به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ کرد .



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط

 صبر کنید تا تصویر عوض شود.

وبعد بشکارید وبگید چمد نفرن؟

اگه گفتین چند نفر هستن !؟ (عکس) www.taknaz.ir

12 یا 13 نفرن؟؟؟؟؟؟؟




تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

  



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آموزش نرم افزار لینگو 11

حجم 4 MB

نوع فایل : pdf

لینک دانلود در ادمه ی مطالب 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 در ادامه معرفی نرم افزارهای تخصصی ، نرم افزاری مناسب برای رشته مدیریت صنایع را برای شما آماده کرده ایم.Lingo نام نرم افزاری برای تحلیل آماری عملیات و پروژه های مختلف است. این نرم افزار که در رشته مهندسی صنایع کاربرد وسیعی دارد ، محیطی مناسب را فراهم آورده است تا در آن به حل مدل های پیشرفته ، مدیریت داده ها و دیگر امور بپردازید. ازجمله امکانات مهم این نرم افزار می توان به امکان برقراری ارتباط با نرم افزار اکسل ،Help کامل برای یادگیری نحوه کارکرد نرم افزار و امکان بیان ساده مدل ریاضی اشاره کرد. 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
- بيان ساده مدل رياضي در محيط نرم افزار.
- برقراري ارتباط با اكسل.
- حل كننده هاي بسيار پيشرفته براي سرعت بالاتر حل مدل.
- مديريت آسان داده هاي ورودي.
- داراي Help كامل براي يادگيري.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
 
 
 
منبع :میهن دانلود 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

5 دشمن کار تیمی

نوع فیل pdf

حجم  برای دانلود 2MB

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ