خداحافظی

سلام دوستان عزیز

نمیدونم چطوری باید بگم. نمی خوام زیاد صحبت کنم. دوست دارم این فرصت رو به بقیه دوستانی بدم که مطمئنن قابلیت های بیشتری نسبت به من دارند و می تونند فعالیت بیشتری در راستای  پیشبرد اهداف انجمن و مدیریت وبلاگ داشته باشند. فقط می تونم بگم دوستان حلالم کنید

با آرزوی موفقیت برای همه مهندسان صنایع

خدانگهدار



نظرات شما عزیزان:

امیر حاجی پور
ساعت0:40---17 آبان 1392
حامد جان من به عنوان دبیر انجمن به تصمیمت احترام میذارم و از زحمات این چند ساله شما در انجمن کمال تشکر و قدر دانی رو دارم و امیدوارم همیشه و هر جا که هستی خوشحال و تندرست و موفق باشی ...
با آرزوی بهترین ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ