فقط آقایون بخونن

انگار قرار نیست که بشه با خیال راحت درس خوند

نبودین ببینید که پنج شنبه صبح با چه شوقی این آینده سازان عزیز صبح قبل از اینکه در دانشگاه باز بشه اومده بودن دم در دانشگاه که برن سر کلاس مقاومت اما چی بگم که نگفتنش بهتره . اما میگم :همینکه در دانشگاه باز شد سیل جمعیت بود که رفت سر کلاس مقاومت نشست 

_ حالا همه دارن انتظار استاد رو میکشن  

_ ناگهان استاد موسوی وارد کلاس شد.

نه گذاشت و نه برداشت (البته اولش سلام کرد ) گفت آقایون بیرون این کلاس مخصوص خانمهاست

حالا همه ناامید از ادامه تحصیل. یکی میگفت ترک تحصیل میکنم. یکی میگفت میرم خارج   خلاصه هر کی یک آینده ای برای خودش ترسیم کرد منم وقتی که رسیدم دانشگاه دیدم ای دادبیداد دیگه تو آینده جای خالی نمونده که من برای خودم ترسیم کنم گفتم عیب نداره حالا که توی آینده جای خالی نمونده پس برم قسمت برنامه ریزی برای الآنم برنامه بریزم . رفتمو گفتم .......... حالا مهم نیس چی گفنم اونی که مهمه چیزیه که شنفتم 

خانم اسمائیلی گفت: اگر استاد پیدا نشه _چون استاد موسوی دیگه وقت خالی ندارنبیان سر کلاس درس بدن_ باید این درس برای آقایون خودخوان بشه

حالا خودتون حساب کنید 1-امید به نمره میان ترم =پر

                                     2-تصحیح کردن برگه تشریحی توسط یک استاد ...... = پر 

کاشکی استاد موسوی حداقل قبول میکرد این درسو با آقایون برداره ولی فقط بیاد امتهان میان ترمو بگیره شما چی میگین باهاش صحبت کنیم که قبول کنه


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت10:56---17 مهر 1391
من موافقم ولی کی وضعیتش معلوم میشه
پاسخ: باید تا تاریخ 22/7 که حذف و اضافه است صبر کنیم ببینیم نظر بچه ها چیه


شبه دانشجو
ساعت18:11---16 مهر 1391
کاملا موافقم چون تنها را قبولی است.



.1.
ساعت18:48---15 مهر 1391
منم موافقم که یه جلسه باشه البته اگه جزوش رو بهمون بده و خوب هم نمره بده .


خودم
ساعت11:00---15 مهر 1391
من که موافقم قبول کنه ولی فقط یک جلسه اول و یک جلسه میان ترم بیاد};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط