دانلود رایگان کلیپ خیلی زیبا جهت معرفی نرم افزار ساخت آلبوم

خوب حالا براتون بگم که من خودم خیییییییییییییلی دنبال یک همچین نرم افزاری بودم تا با اون بتونم از عکس هایی که داشتم یک آلبوم خیلی قشنگ درست کنم حتی بهتر از اونایی که آتلیه ها بیرون درست میکنند یا حداقل اینکه از عکسام خودم یک آلبوم دیجیتال درست کنم که  یک روز این نرم افزار رو پیدا کردم واز سایت های مختلفی هم دانلود کردم اما متاسفانه کرک شده نبود یعنی نسخه آزمایشی بود وبعد از یک ماه از کار می افتاد اما بالاخره تونستم پچ این نرم افزار رو پیدا کنم تا رجیستر بشه وحالا یک نرم افزار خیلی عالی و پرکاربرده که هیچ مشکلی هم از نظر کرک نداره چون با این پچی که داره خیلی راحت کرک میشه

 

گفتم شاید شما هم تا حالا به یک همچین نرم افزاری احتیاج پیدا کرده باشید که با اون خیلی راحت از عکساتون(تولد,عروسی,جشن های خانوادگی و...) آلبوم دیجیتال درست کنید و آهنگ مورد علاقتون رو روش بزارید واون رو همیشه یادگاری داشته باشید.

 

من خودم با این نرم افزار برای چند نفر کلیپ تولد و عروسیشون رو ساختم والبته چند تا هم کلیپ سفارشی.

 

برای همین جهت آشنایی شما با این نرم افزار,این  کلیپ رو تو نیم ساعت خیلی راحت براتون درست کردم که وقتی سیوش کردم شد 120MB کهfull hd  ولی چون شما نمی تونستید با این سرعت اینترنت(dial up)دانلودش کنید اون رو متناسب با تمام گوشیها تبدیل فرمت کردم که حجمش شد 10.2MB بعد از دانلود اون رو تو گوشی هاتون بریزید چون توی گوشی full hd دیده میشه.

البته ناگفته نماند که این تبدیل فرمت باعث شده کیفیت کلیپ پایین بیاد شما برای دیدن کلیپ با کیفیت بالا اون رو حتما داخل گوشیتون ببینید

 

بیشتر از این براتون نمیگم تا اول این کلیپ رو ببینید بعد اگه نرم افزارش رو خواستید تو نظراتتون اعلام کنید تا در اسرع وقت براتون رو وبلاگ بزارم که حجمش33.7MB

 

برای دانلود روی شکل روبه رو کلیک نمایید   05500000

نام فایل:story of love(قصه عشق)

حجم فایل:10.25MB


نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت15:43---21 آذر 1392
لطفا نرم افزار رو بذارید

maedeh
ساعت11:02---21 آذر 1392
سلام عزیزم نرم افزار خوبیه ممنون میشم برای دانلود بزاری!!!
پاسخ:سلام.مائده خانم.چشم اگه درخواست ها زیاد شد چون میبینم کسی میلی به دانلود نرم افزار نداره نه تنها این بلکه هر نرم افزاری.بازم از شما به خاطر توجه به این مطلب و گذاشتن نظر ممنونم.


امیـــــر
ساعت19:18---18 آذر 1392
آره اصن فقط و فقط واس این بود که ما بدونیم این نرم افزار چه کارایی میشه باهاش کرد این کلیپ

البته من قبلا با یولید خیلی از این کارا میکردم ولی به این اندازه حرفه ای نیست یولید . بذارید ممنون ...

و اما درباره محتوای کلیپ ( طراحیش عالی بوداااا ) کلا انرژی به نظرم ببینن انرژی منفی جذب میشه با دیدنش ... و یاد آوری های خیلی مرگ بار برای بعضیا ....

انشاا... یه کلیپ در مورد مهربونی خدا بذارید تا امیدوار و خوشحال بشیم نه که غصه بخوریم . متشکرم
پاسخ:سلام.ممنون از نظر شما.من هم قبلا با یولید کار کردم .ولی کار کردن با اون به اندازه این نرم افزار اسون نیست. با این نرم افزار با چند کلیک ساده در عرض نیم ساعت میشه یک کلیپ خیلی قشنگ ساخت.اگه در خواست ها زیاد باشه حتما این نرم افزارو رو وبلاگ میزارم.هدف از گذاشتن این کلیپ فقط آشنایی با نرم افزارشه!!


ziba
ساعت17:40---18 آذر 1392
سلام

من دانلودش کردم

بقوله خودتون زیبا بود

افکتاشم خوب بود

ولی محتواش آدمو دپپپرس میکنه این شبه امتحانیه کلی دلمون گرفت عینه این عاشقا ...!

اگه امکان داره برای دانلود URLشو بزارین ک با دانلودمنیجر پرتابل قابل دانلود باشه یا اگه تونستین خامشو ایمیل کنین برام

تنکس...
پاسخ:سلام .چشم اگه درخواست ها زیاد شد حتما این کار رو می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط