کلیپ زیبای خدایا دوست دارم

کلیپ خدایا دوست دارم

سلام دوستان عزیز امروز برای شما کلیپی با نام (خدایا دوست دارم) آوردم که البته  نمی خواستم دیگه روی وبلاگ کلیپ بزارم ولی چون دو نفر از دوستان گفته بودند چرا یک کلیپ با موضوع خدا نزاشتی این بود که این کلیپ درست کردم.

به دلیل کمبود وقت نتونستم زیاد روش کار کنم امیدوارم اگر کم و کاستی داشت شما به بزرگی خودتون ندید بگیرید.امیدوارم از تماشای این کلیپ لذت ببرید و خوشتون بیاد.

برای دریافت کلیپ اینجا کلیک نمایید



نظرات شما عزیزان:

محسن اسفندیاری
ساعت9:43---23 آذر 1392
خانم سرمدی میخواستم بابت این کلیپ بسیار زیبا که نتیجه زحمت و سلیقه خوبتون در انتخاب تصاویر و موسیقی و تمام زحمات مستمری که در این چند روز داشتین از شما تشکر کنم و تبریک بگم که تونستید این خودم عزیز را به تشویق و تحسین وا بدارید وباید در مورد دلیلی که برای نگذاشتن کلیپ در وبلاگ گفتین خدمت تمام دوستان که شاید بخوان اون نقدی که گفتین را داشته باشن عرض کنم درسته که نام و هدف اصلی در اساسنامه ما مبحث مهندسی صنایع است ولی کدام جسمی را شما دیده اید که بدون داشتن روح به سرانجام مقصود رسیده باشه ،همانطور که برای یک بدن غذای جسم نیاز است غذای روح از آن مهمتر است و نه این وبلاگ که تمام جامعه علمی در کنار تزریغ غذای علم نیازمند غذای معنویت نیز میباشد و بنده از شما میخواهم که همچون گذشته در کنار مطالب علمیتان از مطالب ارزشیتان نیز ما را بهره مند سازید و در نهایت مجددا از شما بابت زحماتتان تشکر میکنم
پاسخ:سلام اقای اسفندیاری خیلی ممنونم از نظری که گذاشتید.از اینکه این کلیپ مورد پسند شما واقع شد خیلی خوشحالم.


خودم
ساعت8:51---23 آذر 1392
10 بار نگاش کردم تا شاید بتونم بر اساس رسالتی که رو دوشم احساس میکنم بتونم یه ایرادی ،کمی یا کاستی ،عدم هماهنگی تصویر با موسیقی خلاصه یه نقدی توش در بیارم ولی خوب نبود ----------------------- عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااالی بود

اما به متنی که نوشتی نقد دارم ، نوشته بودی (نمی خواستم دیگه روی وبلاگ کلیپ بزارم) یعنی اگه یکی از کارت نقد کرد باید جا بزنی ، چند وقیه که با اسم مدیریت وبلاگتون پستی به اسم سخنان گرانبها گذاشته میشه توصیه میکنم شماره 3 رو چند بار بخونی اونوقت میبینی کسی که تو رو نقد میکنه از همه بیشتر باهات دوسته و خوبیتو میخواد
پاسخ:جناب آقای خودم اول سلام.بعد خیلی ممنونم از نظرتون.اما باید بگم منظورم از اینکه گفتم(نمی خواستم دیگه روی وبلاگ کلیپ بزارم) این بود که شاید یه موقع دوستان بگند این وبلاگ ماهیتش یه چیز دیگست شما چرا هی کلیپ میزاری.گفتم این حرف زده باشم قبل از اینکه دوستان انبوه انتقاداتشون رو به سمت من روانه کنندکه چرا کلیپ میزاری!و اما از اینکه این کلیپ مورد توجه شما واقع شد خیلی خوشحالم.


دانشجو
ساعت0:31---23 آذر 1392
سلام واقعا عالی بود الان کیبوردم خرابه ومجبورم بعضی حرفار و کپی پیس کنم ولی دلم نیومد تشکر نکنم بازم ممنون
پاسخ:سلام .خواهش می کنم. ممنون از توجه شما به این کلیپ و گذاشتن نظر


صفی یاری
ساعت22:37---22 آذر 1392
سلام

سپاس بابت کلیپ

زیبا بود
پاسخ:سلام.خواهش می کنم ممنون از توجه شما به این کلیپ وگذاشتن نظر


امیـــــر
ساعت19:02---22 آذر 1392
عالی بود واقعا مرسی، لذت بردم ... لطفا این نرم افزارو بذارید دیگه اگرم نمیذارید لااقل اسمشو بگید خودمون پیداش کنیم
پاسخ:خواهش می کنم.ان شاء الله این هفته روی وبلاگ میذارم.


j,j
ساعت17:53---22 آذر 1392
be in migan klip
پاسخ:مرسی دوست خوبم.خوشحالم که مورد پسند شما واقع شد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط