امتحانو دانشجو :-))))))

 

ترول سوالات امتحان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://smscamp.ir/wp-content/uploads/2013/01/troll111.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترول شب امتحان, ترول های خنده دار امتحان

 

ترول شب امتحان, ترول های خنده دار امتحان

ترول شب امتحان, ترول های خنده دار امتحان

ترول شب امتحان, ترول های خنده دار امتحان

ترول شب امتحان, ترول های خنده دار امتحان

 

 

 

 

ترول فرق بین دبیرستان و دانشگاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترول سوالات تستی روز امتحان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترول خوابگاه دانشجویی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترول تقلب برای امتحان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

safapatogh.ir/

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

j,j
ساعت18:49---3 دی 1392
خودم جان
وقتی ازت میخوان نظربدی یعنی ی نظرسازنده (نقدیاپیشنهادیا...)
حالابیشترانتقاداتت سازنده نیست که هیچی 99.9%ازسربیکاریه،حداقل ب ارزشای بقیه توهین نکن.اقای تکنولوژی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


خودم
ساعت22:06---2 دی 1392
ای جانم jj میبینم که رونالدو رو ول کردی چسبیدی به استاد اسدی ولی من میخواستم ببینم که کی از همه گرمترو آماده تره در ضمن امیر جان بابا هنوز دنبال خانم x آقای x گفتن میگردی ول کن دیگه این حرفارو حالا بگم سرمدی کار حل نمیشه که میگی بگو خانم سرمدی -- راستی دستشویی رو باید با پای چپ بریم یا راست آخه میخواهم از پیشرفت تکنولوژی تو دنیا عقب نیفتیم
پاسخ: از بین نصفه صفحه حرف من فقط اینو دیدی ؟؟؟؟؟ تو دیگه نوبرشی داوشی عقب موندگی از تکنولوژی به خاطر برخی از کاراییه که ماها انجام میدیم مث این که دنبال هزاران دلیل مسخره میگردیم برای گیر دادن در صورتی که به اصل قضیه توجه نمیکنیم و هی هم ضایع میشیم :D پس احترام به افراد و نحوه خطاب کردنشون عقب نمیندازمون تو به فکر رفتارای دیگت باش گلم :D ... استاد اسدی رو خفه کردی ولش کن بابا :-))))))))


j,j
ساعت19:08---2 دی 1392
یکی ب خودم جان بگه بجای ایرادگرفتن از بقیه ی کمی هم املاکارکنه..... آخه مهندس!بعدازاینهمه امتحان هنوزنمیدونی امتحانو باکدوم (ح-ه)مینویسن؟؟
پاسخ: خخخخخخخ ماشاا... به دقت من خودم متوجه نشده بودم ... بنده خدا حالا خوبه فقط دنبال یه سوتی هست و بسیار ریز بینانه همه چیو زیر نظر داره اگه نه اینجا فاجعه عظیم شاید رخ میداد :P:D


نفس
ساعت13:20---30 آذر 1392
بااینکه تکراری بود ولی واقعاشرح حال مابود واسه امتحان ارزیابی..دعاکنیددیگه بقیش اینجوری نباشه ...........................آخه اونام سوال بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: واقعا سخت بود :-(


خودم
ساعت7:40---30 آذر 1392
عزیز جان یعنی تو وبلاگی که کلا چند تا نویسنده داره یه مطلبی رو که یکی میزاره اون یکی از تیپش کپی نکنه ، چند تا از امتهانیاشو میگفتی خودش با متن دوباره بزاره تو هم میرفتی یه مطلب امتهانی متنوع میزاشتی ، سرمدی که مال وبلاگ بغلی نیست مال همین وبلاگه که میگی برو تو اینترنت بگرد
پاسخ: ببین دوستم ترول چیزی نیست که یه مدل ازش گذاشته بشه دیگه کسی نذاره برو پست های قبلی من خیلی قبل تر منو برا پارسال فک کنم بخون یکی دو تاش ترول بوده اینا تو نت خیلی معروفن دوما برای چیز به این کوچیکی که ما نباید به نویسنده هامون زحمت بدیم سوما نویسنده های ما تو مطلباشون کاملا تام الختیار عمل میکنن و ما هیچ دخالتی توش نمیکنیم و چهارما خانم سرمدی نه سرمدی !!!


خودم
ساعت8:50---29 آذر 1392
خسته نباشید ولی یکی اینکه مهماش تکراری بود قبلا سرمدی هم گذاشته بود دوم اینکه سعی کن در زمینه مسايل غیر علمی وقتی یکی بر اساس یک مدلی کار کرد همونو تشویق کنید برای ادامه وگسترش کار چون دیگه این سبک ارايه مطلب اونه شما برو زحمت بکش فکر کن یک چیز جدید بیار
پاسخ: اولا که مهماشو شما تشخیص نباید بدی عزیزم . دوما من خودمم گفتم خانم سرمدی گذاشته بودن ولی اوناییش رو که به امتحان مربوط میشد و من جدا کردم یه چند تایی هم اضاف کردم گذاشتم سوما ترول چیزی نیست که تکراری بشه یکم تو نت بچرخید میبینید روز به روز داره پیج های جدیدی دربارش میاد شما اطلاع نداری تقصیر من نیست که گلم :D چهارما این مطلب علمی بود درباره امتحان :P


D.J
ساعت18:50---28 آذر 1392
سلام. ببخشیدا به نظرتون نصفش تکراری نبود؟؟؟؟؟!!!!!!!!یا چشمای ما تکراری میبینه؟تازه از لفظ های بی ادبی هم توشون استفاده شده بود!!!!!!!!!!
پاسخ: سلام نصفش که فک نمیکنم ولی یکی دوتاش تکراری بود در ضمن اینا مربوط به امتحانا بود نگفتم قبلا ندیدنشون که موضوع این پیچ امتحان بود بعدشم خیلی بی ادبی نبود یکم در حد شوخی بود ... بازم به بزرگواری خودتون ببخشید اگه بد بود :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور