اربعین ...

به یاد کربلا دل‏ها غمگین است...
دلا خون گریه کن چون اربعین است...



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت14:31---3 دی 1392
سلام آقای حاجیپور مثه همیشه جالب بود.1سوال:قراربودیکی ازآقایون جزوه آمارشوبده شما بذاریداینتو چیشدپس؟
پاسخ: سلام والا به من که جزوه ای نرسیده رسید انشاا... در اسرع وقت میذارم


خودم
ساعت23:29---2 دی 1392
ای بابا اسفندیاری ( البته اگه نمیگی چرا نگفتی آقای اسفندیاری) اولین نفرتون جهت حرمت اربعین و عشق به امام حسین بنر اربعین رو گذاشت دیگه حالا هر کدومتون که دیگه نیاز نیست بنر اربعین رو بذارین ( البته قبل از اینکه بخوای بگی عشق به امام حسین با ی بنر حل نمیشه از این جور مقلته کاری ها کنی بگم عزیزم آقای آقای آقای آقای (خوبه ) حاجیپور ما هم عاشق امام حسینیم ولی هر چیز به حدش)
پاسخ: دوست گلم خودم :D انتقاد کاملا به جاست من اعتراف میکنم انقد عجله داشتم برای گذاشتن این پست اصلا حواسم به بنر استاد اسفندیاری نیفتاد ( این کم کاری من رو نشون داد ) حق با شماست خودم جان عذر تقصیر مرا پذیرا باش :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور