صحنه روز عاشورا در سریال مختار نامه

سلام دوستان عزیز،ضمن عرض تسلیت به مناسبت روز اربعین ،برای شما قسمت هایی از روز عاشورا در سریال مختار نامه را آورده ام.البته میدونم که برای گذاشتن این مطلب خیلی دیر شده  ولی دلم نیومد که روی وبلاگ نذارم.این روزها به خاطر امتحانات سرم خیلی شلوغه البته نه من بلکه همه دوستان،شما این کم کاری من را به بزرگواری خودتون ندید بگیرید

محرم 92,کارت پستال محرم 92

 

برای دانلود کلیپ اینجا کلیک نمایید



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت18:46---6 دی 1392
بازم ممنون ازلطف هردوبزرگوار

نفس
ساعت16:09---6 دی 1392
ممنون از راهنماییای هردو عزیز.ب زور راش انداختم .شرمنده دیرشد حجم درسامانع شد زودترازاین بیام...1سوال فنی:برای نصب ویندوز لپتابم باید اون سیدیارو نصب کنم..اخه من هیچ سیدی نضب نکردم ولی همه چیش خوب کارمیکنه؟؟؟!!!
پاسخ:خواهش میکنم از اونجایی که من لب تاب ندارم:( اطلاعی ندارم نصب لب تاب شاید متفاوت باشه ولی خب همون پی سی هم میشه کار کرد باهاش قبل از نصب تا موقع نیاز ولی گاهی اوقات مثلا نصب نرم افزاری که به گرافیک نیاز داشته باشه متوجه میشید ویندوزتون کامل نصب نشده.
پاسخ:سلام نفس خانم.سرمدی هستم باید بگم متاسفانه بنده در این زمینه اطلاعاتی نداشتم که راهنماییتون کنم.این جواب بالا رو آقای حاجی پور زحمت کشیدند و جواب دادند.
پاسخ: البته قبلا هم گفتم الانم میگم نویسندگان ما در وبلاگ کاملا تام الاختیار عمل میکنن و نه من نه هیچ کس دیگه ای توی مطالبشون دخالت نمیکنیم ولی در مورد این مطلب چون برا خودم پیش اومده بود خواستم کمکی کنم بازم پوزش از خانم سرمدی که تو پستشون دخالت کردم


j,j
ساعت23:21---2 دی 1392
خانم سرمدی کارتون مثه همیشه عالی بود.....

همواره فعال باشید.......................
پاسخ:ممنون دوست عزیز،امیدوارم شما هم همیشه تو کارهاتون موفق باشید.


نفس
ساعت19:21---2 دی 1392
دوستم کلیپاتودانلودکردم ولی ازوقتی ویندوزم عوض کردم بازشون نمیکنه.نظرت؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:دوست عزیز منم دقیقا نمیدونم مشکل شما از کجاست! اگر خودتون عمل تغییر ویندوز انجام دادیدشاید برنامه هاتون موقع نصب بهم ریخته!!!!!! از توجه شما به این مطلب و درج نظرتون بسیار سپاسگزارم.
پاسخ: سلام. اولاعذر تقصیر از خانم سرمدی که تو پستشون دخالت کردم ولی چون ویندوزتون رو عوض کردید احتمالا سی دی هایی که با عوض کردن ویندوز باید نصب کنید رو انجام ندادید احتمالا موقع خرید پی سیتون یکی دو تا سی دی باهاش بود یکیش برای گرافیکه یکیش هم نصب درایور و آودیو ویدئو ایناس روش نوشته اونو نصب کنید اگه بازم مشکلی توش بود از خود مدیا پلیر هست یه جدیدشو بنصبید انشاا... حل خواهد شد :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط