سایتهای بسیار مفید برای کاریابی مهندسان صنایع

 

سایت بتسا  فقط صنایع 

http://www.betsaonline.com/job/job.html

سایت مرجع متخصصین ایرانی  همه رشته ها

 http://www.irexpert.ir/Webforms/News/Archive.aspx

 



نظرات شما عزیزان:

j,j
ساعت11:47---15 دی 1392
خوشم میاد ب احتمالت خیلی اطمینان داری!!!!!؟؟؟؟؟؟؟


j,j
ساعت2:08---15 دی 1392
شاید من ازتوکم تجربه ترباشم ،ک هستم.ولی این

جاده ای ک توداری میری قبلامن خط کشیاشوکردم..................انقدب مغزتون فشارنیارید چون هیچ جوری نمیتونیدبکشفیدم.خودم بالاخره میگم کیم .حالا ی سوال من xباشم یاyفرقیم ب حال شمامیکنه؟؟؟؟؟؟(پاسخ تشریحی ب این سوال اجباریه)

من دارم بهت ماهو نشون میدم توگیردادی ب نوک انگشت من.؟!!!!ول کن این انگشتو
پاسخ:درسته حضرت علی میگه نبین کی میگه ببین چی میگه ، راستی قبلا با اسم خودت میومدی نظر میدادی چی شد دیگه با اسم مستعار میایی خلاصه دوست دارم , در ضمن کاربرد آمار امتهان سختیه امیدوارم با نمره خوب قبول بشی


j,j
ساعت23:57---14 دی 1392
بدک نشد،ولی کلا همه جا همینجور زود پاپس میکشی؟
پاسخ: بعضی وقتها باید از موقعیت طرفت یه تحلیل فنی کنی وبعد بهترین کارو انجام بدی حتی اگه باعث بشه طرفت فکر کنه جا زدی اما تو سعی کن حرکت زیر پوستیتو اونم با چراغ خاموش انجام بدی ، بدون تاثیر پذیری از محیط منفی اطرافت ..حر چند دستمو روکردم ولی چون ندیده دوست دارم اینارو گفتم یاد بگیری برات خوبه ، معلومه کم تجربه ای جانم دقت کن دقت


j,j
ساعت21:57---14 دی 1392
سلام،منظورجمله اخرتو متوجه نشدم ؟؟؟

منو ب هم ریختگی؟؟!!! داشتم تشویقت میکردم،گفتم بقیه روهم بااین خبرخییییلی مهمت خوشحال میکنی....بخاطرهمین رصدکردناس ک انقد کم پیداشدی؟؟؟؟؟

نتیجه کل 6واحدناقابل امارت همین بود داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
پاسخ:ببین نشناختمت خوب شد


j,j
ساعت1:02---14 دی 1392
افرین(فک نکن مطمئن باش میشناسی)

یادم باشه دفه بد ک دیدمت ی جایزه بهت بدم.

جناب غیبگوازاین غیبگوییات ب بقیه افراد کنجکاوم یادبده.

راستی ادرس ایمیلموب توهم میدم اگه ب نتایج مهمی رسیدی برام بفرس شاید بتونم کمی راهنماییت کنم
پاسخ:سلام عزیز دل برادر چرا تا گفتم میشناسم بهم ریختی اگه گفتم میشناسم چون سه ما پیشه وب تا حالارو یه رسد کلی کردم احتمال دادم ناسلامتی شش واحد آمار خوندیم ، ارزیابی زمان خوندیم ، خیلی چیزای دیگه که برای این مسايل کوچیک نتونیم ازشون استفاده کنیم پس به چه درد میخورن ، ناشه آدرستو بده


j,j
ساعت22:42---12 دی 1392
خودموچیکارکردید؟دلمون بدجورواسش تنگیده.......
پاسخ:سلام دوست من ما کاریش نکردیم خودش چند وقتیه پیدتش نیست ،اماخودت ، فکر کنم بشناسمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری