ارسال شده توسط جناب آقایj،j

   

                  قطعه ی گم شده ای از پر پرواز کم است                    

 یازده بار شمردیم یکی باز کم است

این همه آب که جاریست نه اقیانوس است

عرق شرم زمین است که سر باز کم است

    برای دریافت اهنگ اینجا کلیک نمایید


نظرات شما عزیزان:

ksdl
ساعت19:59---14 دی 1392
ممنون
پاسخ:سلام آقا یا خانم ksdl .خیلی ممنون.اگر مخاطب جدید وبلاگمون هستید که ورودتون رو تبریک می گم و اگر که مخاطب قدیمیمون هستید چرا تغییر هویت دادید ؟؟؟!!!!


j,j
ساعت18:16---14 دی 1392
خانم سرمدی نفست حقه.کامپیوترم فعلا از هنگی دراومده.میتونم تصورکنم باچه سختی اون متنو خوندید.....جون jjناراحت نشدم ضمن اینکه براشماوخودم جون احترام زیادی قائلم.
پاسخ:سلام جناب اقای j،j.خدا رو شکر می کنم که هم کامپیوترتون مشکلش حل شد هم از ته قلبم احساس کردم که دیگه ناراحت نیستید بازم ممنون از نظری که گذاشتید.


j,j
ساعت13:09---14 دی 1392
na khanome sarmadi.age shoma az nazaram injuri bardasht kardid, man azatun mazerat mikham........yeki az moshkelate in teknolojiam ine ke lahno

b mokhatab nemiresune dige.



kampiuteram2bare hangid majbur shodam english befrestam
پاسخ:سلام جناب اقای j،j.شما بزرگوارید ولی من احساس کردم که شما کمی دلخور شدید، حالا که میبینم ناراحت نیستید خیالم راحت شد.امیدوارم که کامپیوترتون هرچه زودتر درست بشه.راستی داشت یادم میرفت که بگم تکنولوژی هر چقدرم پیشرفت کنه احساس انسان هیچ وقت اشتباه نمی کنه!!!


j,j
ساعت11:10---14 دی 1392
سلام خودم جان

من ن اهل پستم ن اهل مقام چون فایله ب دلم خوش اومدواسه خانم سرمدی فرستادم ،ک اگه تاییدکردن بذاره تووبلاگ.

درضمن خانم سرمدی رسالت من ی چیزی ورای انتقاده البته ک انتقادای هیشکی مثه خودم نیس.
پاسخ:سلام جناب اقای j،j.فک میکنم ناراحت شدید میتونم از لحن نظرتون اینو خوب بفهمم.شرمنده دل شکستن کار من نیست واهل ریا کاری هم نیستم باید بگم که شما بودید که توی این مدت که امتحانات به شدت سر همه دوستان والبته خودم(من) را مشغول کرده بود شما با تمام وجود پیگیر مطالب این وبلاگ بودیدواز نظرات خوبتون مارا بهره مند ساختیدچه بسا کسانی که وارد این وبلاگ می شدند ودر اخر هم هیچ نظری ارسال نمی کردند وحالا که شما همیشه انلاین بودید جای خود را دارد(اگر گفتم جناب اقای خودم یدونه ست باید بگم که شما تاج سر ما هستید) ومن برای شما احترام زیادی قائل هستم .امیدوارم این کوتاهی بنده را ندیده بگیرید واین همکاری تا اخر ادامه داشته باشد و اگر از دست بنده دیگر ناراحت نیستید لطفا نظر خود را در اسرع وقت برایم ارسال کنید.چون من اصلا دوست ندارم مخاطبی مثل شما را از دست بدهم.


خودم
ساعت21:10---13 دی 1392
به به jj خان یه چند روز نبودم خوب برا خودت پستو مقام تو وب گرفتی هم مطلبت و هم فایل صوتیت جالب بود اما بهتر بود اولین مطلبت رو با یه پست علمی شروع میکردی تا ببینیم چه کاره ای وگرنه اندازه کافی این وبلاگ از یه مبلاگ علمی به یک هیيت مذهبی تبدیل ماهیت داده

(البته امیدوارم در جواب من نخواهید از یک سری صحبت ها و شعارهای کلیشه ای استفاده کنید)
پاسخ:سلام اقای خودم .نبودید دلمون براتون تنگ شده بود مجبور شدیم برای این که جای خالی شما رو پر کنیم یکم خودم بازی در بیاریم نکنه خدایی نکرده مریض شده بودید!؟ این روزا جناب اقای j،jکه فکر می کنم دست پرورده خودتون باشه جای شما رو پر کردند ولی من بازم میگم انتقاد هیچ کس مثل انتقادای شما نمیشه.شما برای وبلاگ ما یدونه اید.(سرمدی)


j,j
ساعت10:26---13 دی 1392
سلام خانم سرمدی،خوشحالم ازاینکه ماروهم قابل دونستیدوگذاشتیدتووبلاگ.




پاسخ:سلام جناب اقایjj.خواهش می کنم ،بنده از تمام ایده ها ،انتقادات ،پیشنهادات و هرچی که شما بگید استقبال می کنم وامیدوارم که این همکاری تداوم داشته باشد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط