آموزش جامع و کامل نرم افزار primavera

آموزش جامع و کامل نرم افزارPrimavera

    دانلود نرم افزار مدیریت پروژه Primavera P6 

Primavera از جمله نرم افزارهاي كامل و قدرتمند در زمينه مديريت پروژه مي باشد كه با استفاده از آن مي توان پروژه‌هاي بسيار بزرگ را به صورت بهينه مديريت كرد

برای دریافت فایل pdf  کلیک نمایید



نظرات شما عزیزان:

دختر کبریت فروش
ساعت20:44---18 دی 1392
خوب بود.
پاسخ:خواهش می کنم.


نقوی
ساعت20:02---18 دی 1392
اوووووه ... نه بابا اینو نگفتم که فک کنی من بچه زرنگ بودم من در طول ترم میخوندم . نمیذاشتم برا شب امتحان که خودمو دچار چالش کنم و نالم در بیاد ...
البته خب یه دلیلش هم این بود که بعضی از استادا دو سه هفته یه بار کوییز میگرفتن دیگه مجبور بودیم بخونیم . اما در ج سوالت باید بگم کی بوده که از زرنگ بودن ضرر کرده باشه حالا چه تو کار چه تو زمینه تحصیل ، ولی از لحاظ اینکه میتونی با معدل بالا قبول بشی یه پوئن مثبته . ولی بعد از فارغ شدن وقتی میری دنبال کار کسی به معدلت نگاه نمیکنه فقط میگه چی بلدی تخصصت چیه همین . البته بعضی جاها هم هستن که دنبال فارغ التحصیلای دانشگاه های معتبر میگردن( خیلی کم هستن) ولی اشتباه میکنن!! منم ضرر نکردم فقط تنها مشکلم سابقه کاره . خدا رو شکر میکنم که حداقل تو چهار سالی که تو انجمن بودم خیلی چیزا بدست آوردم . ولی یه توصیه میکنم که سعی کن یه سابقه ای برا خودت تو دوران دانشجویی دست و پا کنی ولی نه هر کاری تو زمینه های رشته خودمون باشه الان به آگهی های استخدامی سر بزن ببین بیشتر دنبال چه تخصصهایی هستن ...
مخاطب : خ یا آ j.j
بازم سوال داشتی بگو ولی اگه از طریق ایمیل باشه بهتره اینجا جای نظرات وبلاگه دیگه میشه محل مشاوره


j,j
ساعت19:20---17 دی 1392
ن بابا بچه مثبت!!!
البت توقعی جزاین ازشما نمیرفت...
ی سوال دوس داشتی جواب بده.بچه زرنگ بودن توپیام نور واسه اینده فایده ای داره؟یاخودمونو ب چالش نندازیم؟،(الان خودت نتیجه درس خون بودنتو گرفتی؟)مخاطب:اقای نقوی


نقوی
ساعت16:51---17 دی 1392
سلام . ممنون جزوه خوبی بود
پاسخ:سلام آقای نقوی.خواهش می کنم.


نقوی
ساعت16:48---17 دی 1392
سلام به همه دوستان .. یه پیام نوره و شه امتحان . ولی من خودم به شخصه خیلی کم پیش اومد که شب امتحانی باشم. ولی انصافا بعضی امتحانا رو نمیشه شب امتحان خوند ..
امیر جان درکت میکنم خودت که میدونی ..
محسن جان شما هم همینطور . امیدوارم همه بخوبی امتحانا رو پشت سر بذارید


اسفندیاری
ساعت15:20---17 دی 1392
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم سرمدی که با تلاشهای مستمر و مفیدتان به گفته آقای حاجی پور چراغ وبلاگ رو روشن نگه داشته اید و به jjجان قول میدهم که در اولین فرصت از نابودی نجات پیدا کرده و به خدمت رسانی ام به شما عزیزان ادامه دهم
پاسخ:سلام اقای اسفندیاری،خیلی ممنون .امیدوارم بعد از اتمام امتحانات با کمک دوستان انقلابی بزرگ در وبلاگ ایجاد کنیم که در تاریخ صنایع نظیر نداشته باشد.


j,j
ساعت10:36---17 دی 1392
اخه چرادرس عبرت نمیگیریم وهمچنان شب امتحانی هستیم منکه نفهمیدم هرکی فهمید ب منم بگه...البت فک کنم واس اینه ک خدازیادهوامونوداره وبااینهمه کمکاری ما هیچوقت واسمون کم نمیذاره درکل امیدوارم امتحاناتونو باموفقیت پشت سربذارید


پاسخ:به خاطر همین دیگه که اسم مارو گذاشتن انسان یعنی فراموشکار!!!!


امیـــــر حاجی پور
ساعت22:35---16 دی 1392
با سلام و تشکر از خانم سرمدی که نمیذارن چراغ وبلاگ حتی کم سو بشه و پوزش از j,j عزیز به دلایل مشغله زیاد ولی مطمئن باش درس نیست من در حال حاظر ساعت 11 شب و فردا صبح ساعت 9 امتحان دارم تقریبا 2 سوم کتاب رو اصلا نگاه نکردم اون یک سومم گذرا خوندم
پاسخ:سلام آقای حاجی پور.ان شاءالله امتحانتون هر چی که باشه ازش سربلند بیرون بیاید.


j,j
ساعت14:21---16 دی 1392
سلام خانوم سرمدی دیگه دارم ب این نتیجه میرسم ک خانومادرمقابل مشکلات مقاومترن.....فک کنم آقای مدیرودبیر ازفشارامتحانا نابودشدن
پاسخ:سلام جناب اقای j،j.ممنون از لطفتون.اینطور نفرمایید تا حالا وبلاگ توسط این عزیزان به روز نگه داشته شده !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:آموزش نرم افزار primavera,
ارسال توسط