دوستان ثبت نام آزمون ادواری شروع شده و تا 8 روز دیگه فرصت دارید برای ثبت نام برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت ادورای مراجعه کنید .



نظرات شما عزیزان:

سوده
ساعت9:58---23 دی 1392
ممنون ازلطفتون.
پاسخ: خواهش میکنم


سوده
ساعت21:44---21 دی 1392
سلام اقای حاجی پور:این آزمونی ک گفتید،چندباردرسال وچ زمانهایی برگزارمیشه؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام بر شما ، این آزمون هر سال 4 بار برگزار میشه و معمولا اواخر هر فصل هست


maedeh
ساعت16:16---21 دی 1392
خیلی ممنون بابت جوابتون و اطلاع رسانیتون
پاسخ: خواهش میکنم قابلی نداشت


j,j
ساعت22:57---19 دی 1392
باورمیکنم........................

حتما قسمت نبود.

فعلاشمابه تحقیقتون برسید
پاسخ: آخ گفتی تحقیق ..... و دیگر هیچ ....


j,j
ساعت21:07---19 دی 1392
همه باهرشرایطی میتونن عضو خانه کارگربشن.

ی سوال:نظرقبلیم همینقد بود؟فک کنم یکم اب رفته بود.

اگه نظرقبلیم ازنظرت مشکل فنی داشت داوشم نظرفعلیونمایش نده
پاسخ: نه داوش انصافا من همین قدرشو دیدم و تایید کردم حذف نکردم هیچیشو . باور کن


j,j
ساعت20:02---19 دی 1392
ممنون ازاینکه انقد وقت میذاری واسه دوستات.

ی چی خواستم بگم بنظرم دوستان بدونن مفیده.اونم اینکه تو خانه کارگرهرشهر کلاسای

اموزشی رایگان متفاوتی ارائه میشه ،ی نمونش ک من خودم تجربه کردم دیدم واقعامفیده خانه کارگرواقع تومیدون دانشگاه خودمونه ک اموزش کامپیوترش حرف نداره(افیس،فتوشاپ،کرل،اینترنت،
پاسخ: خواهش دوستم . واقعا خوشحال میشم که بتونم به دوستای خوب خودم کمک میکنم اینو جدی میگم . آره داوش درست میگید البته من اطلاع ندارم خانه کارگر شرایطش چه جوریه و آیا برای همه میشه استفاده بشه یا خیر ولی شنیده بودم برگزار میشه .ممنون از اطلاعت


سرمدی
ساعت18:43---19 دی 1392
سلام آقای حاجی پور.من می خواستم برای کاربر رایانه ثبت نام کنم میشه بگید کاربر رایانه شامل چه چیزایی میشه؟یعنی باید چه چیزایی رو بلد باشیم؟شما که شرکت کردیدآزموناش سخته یا راحت؟عملیش چطور؟
پاسخ: سلام خانم سرمدی تو این سایت سر فصل های امتحانو زده http://fhk.razaviedu.ir/Articles/ViewArticle.asp?ID=80 نه اصلا سخت نیست من فقط icdl درجه 2 رو دادم که همین سوالات روزمره خودمون و کارایی که تو ویندوز انجام میدیم هست چیز خاصی نداره .


j,j
ساعت14:46---19 دی 1392
من icdl دورشو قبلا رایگان بدون مدرک فنی حرفه ای گذروندم،ولی الان همشو ک یادم نیس +اینکه باکمبودوقت برا مرور مطالب مواجهم .ثبت نام این ازمونا کی ب کیه؟
پاسخ:تاشش روز دیگه فرصت داره چیزی نداره منم نخونده بودم.همین سوالات عادیه کامپیوتریه


maedeh
ساعت11:53---19 دی 1392
سلام ممنون از اطلاعتون میخواستم بدونم چه مدت زمان داریم برای خوندن تا امتحان عملی؟؟؟؟؟؟؟این امتحان شاملicdl میشه یا چیز دیگه ایه؟ممنون میشم توضیح بدین....
پاسخ: سلام بر شما . خیر icdl یکی از چند ده شایدم چند صد حرفه ی موجوده من اینو مثال زدم چون برای همه نیاز هست و به دردشون میخوره زمان عملیش تقریبا یکی دو ماه بعد از آزمون کتبیشه دقیقشو نمیدونم ، سوالی بود در خدمتم


سرمدی
ساعت8:39---19 دی 1392
سلام اقای حاجی پور ،من سایت دیدم ولی فقط گفته ثبت نام ازمون ادواری ولی منظورش چه حرفه ایی؟یعنی اگه ثبت نام کنیم قراره چه امتحانی رو بدیم؟
پاسخ: سلام خانم سرمدی ، بالای صفحه ی سایت نوشته دفترچه راهنما اونو باز کنید سه تا دفترچه هست برای دانلود که استان تهران دومیشه( بماند به خاطر ارزش این مدرک یکی از دوستای من دو سه تا استانو رفته چون تو تهران ارائه نمیدادن برخی حرفه ها رو الانم داره میره همدان ) اونو دانلود کنید بعد حرفه هایی که تو استان برگزار میشه امتحاناتشون مشخصه هر کدومو که علاقه دارید انتخاب کنید فقط تو هر دور یه امتحان بیشتر نمیتونید بدید ، هزینشم طبق اون حرفه ای که انتخاب میکنید مشخصه یا ده هزار تومانه یا 12 تومن تو اون دفتر چه همه چیو توضیح داده . بازم اگه سوالی بود من در خدمتم


j,j
ساعت23:45---18 دی 1392
سلام منکه چیزی ازین سایت سردرنیوردم (البت مشکل ازمن بود ن ازسایت!!)..این ازموناچی هستن اصلا بدردمیخورن یان؟بهترنبود قبلش ی توضیحی واس مامیدادی
پاسخ: عزیز جان یکم توضیح به کامنت قبل دادم بازم اگه جاییش سوال داشتی بپرس درخدمتم


دختر کبریت فروش
ساعت20:40---18 دی 1392
سلام واقعا وبلاگ خوبی دارید من امروز توسط دوستم با وبلاگ شما اشنا شدم لطفا در مورد این مطلبتون یه کم بیش تر توضیح بدید.دقیقا نفهمیدم این ازمون چیه؟
پاسخ: سلام متشکرم ، آزمون ادواری زیر نظر سازمان فنی حرفه ای هست و برای کسایی که یه چیز رو بلدن و یا خودشون دوست دارن یاد بگیرن و نمیخوان هزینه آموزش بدن و بدون شرکت تو کلاسای آموزشی و هزینه های خیلی زیاد میخوان از سازمان فنی حرفه ای مدرک بگیرن الان مثلا icdl درجه 2 کلاسای آموزش بیرونش بالای 200 ، 300 هزار تومان هست ولی من خودم با مبلغ ( هزینه گرفتن گواهی نامه و آزمون عملی و کارت ورود به جلسه ) کلا سر جمع 20 هزار تومان هم نشد گرفتم مدرکشو ، برای استخدام علاوه بر کارت پایان خدمت برای آقایان و حداقل مدرک فوق دیپلم چند سالیه که مدرک فنی حرفه ای رزومه ی خیلی قوی حساب میشه و چون زیر نظر وزارت کار هست اعتبارش فوق العاده بالاست .خارج هم حتی مدرک فنی اعتبار داره ، امیدوارم تونسته باشم توضیح خوبی داده باشم ، موفق باشید :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور