زندگی دانشجویی ...!!!!!!!

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)



ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)



ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)

ماجرا های دانشجوی ایرانی! (1)





 


نظرات شما عزیزان:

j,j
ساعت22:09---21 دی 1392
ای..... کمی تاقسمتی ....

من بخاطردلگرمی شما نظرمیدادم(خودت گفته بودی وبلاگمون ماهیت دوستانه داره)کنجکاویای خودت باعث میشه نظراتم کش بیاددیگه سعیمو میکنم درحیطه مطالبتون نظربدم.

من کل منظورم اینجااین بودک تقلب نکردن نتیجش بهتره،تو هم مثه دوستت گیردادی ب نوک انگشتم؟؟؟؟!!!!!درعجبم

ادرس ایمیلمم برات فرستادم،فک کنم ب قبلیا ک ادرسمو دادم ب دردشون نخورد،ایشا... بدردتو هم نمیخوره...آمین
پاسخ: کجا فرستادی اونوخ ؟


j,j
ساعت20:10---21 دی 1392
ن این سعادت عظیم نصیبم نشد

واسه تو چ فرقی میکنه من تقی باشم یانقی؟،مهم اینه ک بهتون افتخاردادم عضو سکرت انجمن شدم

خوشم میاد شدیددرگیرکشفمید،ولی حیف
حالا افتخار بده و خودتو معرفی کن اصلا با هم سلام و علیک داریم ؟ واقعا من عذر میخوام از همه دوستان اینجا شده چت روم خصوصی منو j.j :( ایمیل من تو ارتباط با ما هست دوست گل اگه صلاح دونستی اونجا جوابمو بده :-)


j,j
ساعت19:34---21 دی 1392
خدارو خیلی شکرکن ک کتابت قدیمی بود ازاین کتاب جدیده ک هیچی نیومده بود اون از مقاومت اینم ازاین؟؟؟؟!!!!! @
پاسخ:
تو امروز منو دیدی ؟:D

و در صورت مثبت بودن جواب سلام علیکم کردیم ؟:D


j,j
ساعت0:18---21 دی 1392
اگ تاقبل امتحان ی سرب اینجازدی بهت پیشنهادمیکنم تستای اخرفصلاروخوب بخونی حتی شده حفظ کن چون کتاب عوض شده وطراح نبایدخارج ازکتاب بده ووقت نمیذاره کل کتابو بخونه پس ازون تستازیادمیده
پاسخ: ندیدم داوشی .ولی من کتابم قدیمی بود خدا رو شکر فک کنم بپاسم..


j,j
ساعت19:33---20 دی 1392
دعامیکنیم..... بجای اینک انقدبیای اینتو ،بشین 2زارم درس بخون ...ص50!

j,j
ساعت17:54---20 دی 1392
میدونم همه چیو تاییدمیکنی نگفتم مشکل ازتوعه ک..........عه توروخدا...راست میگی خودخوان بود؟؟؟؟؟گفتم شایدزیاد باهوشی .

عیدامامت برهمتون مبارک...(مطمئنم سرتون توتحقیق یامقاومته خواستم من بعنوان عضوجدید نامرئیتون ب شماوبقیه دانشجوهاتبریک گفته باشم.)
پاسخ: دعا کنید بپاسیم همه . من که صفحه 50 کتابم تازه :D


j,j
ساعت14:57---20 دی 1392
طرحریزی...اگه کشفم کردی فک نکنی زرنگیا.....

نمیدونم چرانظرام واست دم بریده میاد؟اگه فهمیدی ب منم بگو کمرمشکلوبشکنم.
پاسخ: ای کیو جان طرح ریزی خود خوان بوده از کجا باید بدونم:-P نمیدونم والا من هر چی میاد تایید میکنم:-(


j,j
ساعت13:43---20 دی 1392
جالب بودا،ادماتومحرومیتها چ جالب ازمغزشون،استفاده میکنن.

راستی الان نمره یکی ازدرساموک داشتم میافتادم دیدم بانمره باورنکردنی براخودم قبول شدم ب این نتیجه رسیدم خدا همیشه هوامونوداره فقط کافیه یکم ب چیزایی ک گفته عمل کنیم ،واقعاتوامتحانام تقلب نکردم نتیجشم همیشه دیدم.هنوزم نفهمیدم باوجوداینکه همه میدونن تقلب حرومه بازم اکثرا تقلب میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ب
پاسخ: مبارکه داوش . حالا چه درسی بود ؟:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 20 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور