ارسال شده توسط جناب آقایj،j
 
 
آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد        شاید دعای مادرت زهرا بگیرد
 
              آقا بیا تا با ظهور چشمهایت      این چشمای ما کمی تقوا بگیرد           
                                                                                           
   به امید روزی که متن تمام پیامک ها یک جمله باشد و آن : مهدی فاطمه آمد 
                
                 برای دریافت فایل صوتی اینجا کلیک نمایید                         


نظرات شما عزیزان:

j,j
ساعت13:35---22 دی 1392
خانوم سرمدی ازصمیم قلب واستون آرزوی موفقیت میکنم

دوست بی نام واقعا شرمنده قصد دردودل نداشتیم پیش اومد...پس ی خواهش از امثال شمادارم ک بادادن نظرات خوبتون در زمان کمرنگ شدن من دوستان رو همراهی کنید تا تمایل همه برای اومدن ب وبلاگ وخوندن مطالب ونظرات بیشتروبیشتر ادامه داشته باشه
پاسخ:سلام آقایjj،خیلی خیلی متشکرم. من هم امیدوارم شما همیشه در همه کارهاتون موفق باشید.


بی نام
ساعت22:47---21 دی 1392
سلام بلاگ خوبی و نویسنده های زحمت کش..من بعداز چند وقت سر زدم اول ذوق کردم گفتم بچه ها چه پیشرفت کردن کامنت میزارن...اماااااااااا!!!

بابا این چه وضعیه جای کامنت دردودل میکنید مسئولین انجمن از شما بعیده کلی خورد تو ذوقم

لطفا جذابیت وبلاگو با این کاراتون نگیرید

ممنون
پاسخ:با سلام خدمت شما،لطفا کامنت خود را در پستی که به ان مربوط می شود بگذارید تا به ان رسیدگی شود.با تشکر


j,j
ساعت21:34---21 دی 1392
سلام خانم سرمدی خوشحالم 2باره پیداتون شد(ازشمابعیدبودنباشید)فک کنم امتحانات شمارم 2چارچالش کرده،

دلمون وا3 مطالب جذابتون تنگیده
پاسخ:سلام اقای jj.امتحانات بنده که تمام شده من بعد از اشنایی با ازمون های ادواری (که جادارد صمیمانه از اقای حاجی پور تشکر کنم )به فکر کسب وکاری برای خودم افتادم ودر این روز ها مقدمات این کار را فراهم می کنم امیدوارم که این کار بگیرد واز تمام دوستان هم عذر خواهی می کنم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط