حلالیت ....

دوستان عزیز سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه . شرمنده که این پستم به شکل شخصی هست ولی چون تو این وبلاگ شاید افرادی بودن که از ما خراشی بر دلشون افتاده باشه و ازمون دلخور باشن لازم دیدم اینجا بگم انشاا... من فردا عازم سفر کربلا هستم و عاجزانه حلالیت میطلبم .

دعا گوی همتون هستم . التماس دعا . یا حق

عضو کوچک انجمن و دوستار همیشگیتون امیـــــر حاجی پور



نظرات شما عزیزان:

سلطانی
ساعت20:33---19 اسفند 1392
سلام

چه پست هیجان انگیزی خوش به سعادتتون

التماس دعا
پاسخ:سلام .متشکرم .انشاا... قسمت خودتون ب زودی


جعفری
ساعت18:28---19 اسفند 1392
سلام خوش به سعادتتون

اگه زودتر گفته بودین

التماس دعای منم به دستتون میرسید

خوب اون که نشد بجاش زیارتتون قبول
پاسخ:سلام متشکرم .انشاا... به زودی قسمت خودتون


k
ساعت15:48---19 اسفند 1392
خوشا به حالتون برای ماهم دعا کنید که خداقسمتمون کنه.

بازم التماس دعا
پاسخ:انشاا.... محتاجیم ب دعا


نقوی
ساعت21:55---18 اسفند 1392
سلام امیر جون ایشالا بسلامتی بری و برگردی . حتما به یادم باش خیلی دعام کن . بعدازظهر که یادت هست چی بهت گفتم
پاسخ:آره داداشی قربونت بشم :-*


حسینیان
ساعت21:02---18 اسفند 1392
آقای حاجی پور انشاء الله به سلامتی باشه


پاسخ:سلام استاد قربان شما . خوشحالمون کردید با نظرتون . ممنونم . انشاا... قسمت خودتون باشه


j,j
ساعت20:59---18 اسفند 1392
فکرت مثه همیشه عالیه،فقط یذره دیر ب ذهنت رسید.یادت نرهها همه منتظراون اردوعه هستیم
پاسخ: حتمااااااا :-))))


اسفندیاری
ساعت20:56---18 اسفند 1392
التماس دعا برادر انشاالله نایب الزیاره ما باشی
پاسخ:قربونت داداش حتما ....


j,j
ساعت20:37---18 اسفند 1392
سلام برادرمن اخه چی میشه گفت...دل همه بچه ها روهوایی میکنی اونموقع خودت تنهایی پامیشی میری؟؟؟؟؟فقط بازم یادت نره بـــــــــــــــــــــــی نهایت محتاج دعاییم.
پاسخ: سلام داداشی . ایشاا... قسمت همه دوستان بشه یه اردو با انجمن بذاریم و بریم :D حتما دعاتون میکنم


سرمدی
ساعت19:55---18 اسفند 1392
سلام آقای حاجی پور.از شنیدن این خبر خیــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــلی خیــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــلی خوشحال شدم خوشا به سعادتتون.من تو سفر جنوب(همون طورکه سفارش کرده بودید) شما رو یاد کردم امیدوارم منِ بنده حقیر رو تو بین الحرمین فراموش نکنید.من هیچ وقت قسمتم نشده کربلا برم شما اونجا که رفتید دعا کنید که یه روزی من هم زائر حرم اقا امام حسین(علیه السلام)بشم.سفرتون بی خطر و به سلامت
پاسخ: سلام خانم سرمدی انشاا... اگه قابل باشم حتما

محمدعلی
ساعت19:46---18 اسفند 1392
داش امیر ایشالا بسلامتی

حتما از طرفه ما نایب الزیاره باش

اونجا رفتی مخصوصا تو بین الحرمین یاده ما خیلی باش

یا علی ممد
پاسخ: سلام دادا انشاا... اگه قابل باشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1387برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور