پست طنز ویژه روز مرد

 

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی طفلکی پسرا 18 ماه میرن سربازی آخرسر 18 سال برات خاطراتشو تعریف میکنن!!!!

 

 ولی خب سربازی راهی برای آدم کردن پسراست

 

اما دخترا از هیچ راهی آدم نمیشن!!!

پسرا  همه با هم دستو جیغو هوراااااااااااااااااااااااااا که امروز روزه شادیه شماست  

 

دخترها : ولی آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

آخه دخترا فرشته ان و فرشته ها هیچ وقت آدم نمیشن...

دختراهم کم نیارین همه باهم دستو جیغو هورااااااااااااااااااا

 

اما دختر خانوما اینم یادتون باشه که مقام آدم از فرشته بالاتره...

پسرا همه برین تو کار موج مکزیکی که سفارشی حق گیری کردم براتون بمناسبت روزه مرد....

 

ولی اینم مدنظرتون باشه که آدم اشتباه میکنه مجازات میشه اما فرشته ها پاکن ، ماهن ، گلن...

 

دخترا حالا موج مکزیکی رو برین نوبت شماست...

 

 

ولی خب اینجا به پایان نمیرسه

حالا...

نوبت میرسه به دعاهای خیری که جوونا برای همسران آیندشون میکنن...

خداییش هلیکوپتری نریناچشمک

 

 

دعاهای خانوما : االهُمَ جوانَک الرَشیدا ،

الغَنیُ و الصاحب المَدرک الرَفیع و بالخُصوص المالک المَسکنُ الگُنده و مالا کثیراً !

والراکبِ الماکسیما...

متخَصصِ الطَبخ الغذاء لَذیذ والنظافتُ المَنزل و ماهرً بالتَعویضهءالکُهنهً الطفل الصَغیر...

الخاصه:لا غُرغُر

گردش ولتَفریح دَم بدیقنا و در1کلام الزَن ذَلیلا... آمین یا رَب العالمین... برسون منتظریم

 

 

اینم از دعاهای آقایون : اَللهُمَ اَنزلنا حوریا تَک دانه اَولاً اَخلاقا توپ.الثانیاً کم توقعاً... الثالثاً سن الصَغیراً ...

الوَضع المالی...عالی و جَهیزیتُها کامِلهً...

ترجیحا لاخواهر ومادر و پدر و کُلُهُم فَک و فامیلا...

الچِشمَ البسته (لا آفتاب و مهتاب دیده)!...

کدبانو فی الاُمور المنزل(همه جور چیزا)

100% مطیع الامر،لاچون و لاچرا وتَسلیما لِخشمَنا...

و اِلی الپایان قَویا فی التحملِ بویِ جورابِ الغَیر چیزها...

 

درپایان لازم میدونم فرخنده روز ولادت حضرت علی (ع) رو به همه شما عزیزان علی الخصوص آقایون محترم و گل پسرای دوسداشتنی تبریک عرض کنم.

البته تبریک سفارشی تر مخصوص همه پدران عزیزو مهربونه.ایشالا همیشه سایشون طنین انداز وجودمون باشه و از وجود پرمهرشون بهره مند باشیم...

امیدوارم لحظات هرچند کوتاه ولی شادی رو درکنار ما گذرونده باشین . یاعلی مدد...


نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت19:17---26 ارديبهشت 1393
خیلیییییییی جالب بود واقعا لذت بردم:)
پاسخ:خواهش میکنم.نظره لطفتونه...


سبحان
ساعت9:15---26 ارديبهشت 1393

سلام وبلاگ جالبي داري عايا با تبادل لينك موافقي؟اگه موافق بودي منو با آدرس www.khabarbano.blogfa.com لينك كن با موضوع (جديد ترين اخبار) بعد به منم خبر بده تا لينكت كنم عزيزم
مرسيييييييييي



امیر
ساعت22:55---22 ارديبهشت 1393
البته یادم رفت یه دعا در حقت کنم اول اینکه ایشالا هر چه زودتر بابا بشی

اما دعای اصلی : خدا مادر بچه هاتو زیاد کنه
پاسخ:خیلی باحالی بااین دعاهای قشنگت :) :) ولی حالا کو تا 68 سالگی که بخوام ازدواج کنمو 88 سالگی که بخوام باباشم.فدایی دارررییییییی ;-)


نقوی
ساعت22:52---22 ارديبهشت 1393

سلامو درود بر تو

روزمون مبارک ... عالی بود ممنون اسمتم که علی هست گل بودی به سبزه هم آراسته شدی ...

منم که امیرم
پاسخ:به به سلام آق نقویه خوشتیپ.خواهش میکنم قابلی نداشت.حضرت علی امیرم بوده دیگه.شماهم مثل خودم دوطرفه تبریک داری بااین تفاوت که من علاوه بر تولدحضرت علی روز تولدحضرت محمد و عید غدیرو مبعثو برو تا4خط انواع مناسبتای مختلف سال.... تبریک دوطرفه دارم.محمدعلی درعین قشنگی این دردسراهم داره دیگه!!! روز همه گل پسرای خوشچل موشچل مثل خودتم سفالشی مباللللللک ;-)



maedeh
ساعت22:32---22 ارديبهشت 1393
پدر، تنها کسى است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند.پیشاپیش روز مرد رو هم بهتون تبریک میگم
پاسخ:مرسی.خوشحالم که تونستم اسباب خنده و شادیه مخاطبینو فراهم کنم....


maedeh
ساعت22:27---22 ارديبهشت 1393
ممنون خیلی خوب بود...کلی خندیدم
پاسخ:خواهش میکنم.من به اون مردسالاری واسه یبار امتحانی اعتدالو برقرار کردم اونم تو روز خوده مردا که نگین رئوف نیستنا...امیدوارم قدرشو بدونن خانوما


سارا
ساعت20:41---22 ارديبهشت 1393

دست شما دردنکنه

مثل همیشه عالی

اسمتونم ک علی داره پس تبریک مخصوص بایدگفت

روزشما مبارک
پاسخ:خواهش میکنم.همین که شما مخاطبهای گرامی پستای مارو بپسندین برای ما کافیه.تشکر



رهگذر
ساعت18:43---22 ارديبهشت 1393
سلام

ممنون از مطالب قشنگتون

هلیکوپتریو خوب اومدین

روز مرد روهم بهتون تبریک میگم
پاسخ:سلام.ممنون شما لطف دارین...


حسین
ساعت18:35---22 ارديبهشت 1393
اهلا و سهلا یا شیخ تو انقد با استعداد بودی و هیچ وقت دم نزدی داش ,جا داره این روز را به خودم تبریک میگم, امیدوارم تا زنده ام زنده باشم حالشوووو ببرم

و من الله توفیق
پاسخ:به به داش حسین گل رییس شینگل تهرون.منم این روزو بت تبریک میگمو شیرینیشو در اسرع وقت ازت میگیرم :)


ستایش
ساعت17:39---22 ارديبهشت 1393

باتشکر از پست های قشنگتون

خیلی خنده دار بود.

روز خودتون ویژژژه تر مبارک
پاسخ:خواهش میکنم.ممنونم از اظهار لطفتون...



مژگان
ساعت17:01---22 ارديبهشت 1393
آقایون روزتون مبارک باشه

اطلاعیه داغ: جوابای اولیه ارشد اومده

ان شالله همه قبولیم....
پاسخ:ممنونم.ایشالا که همه قبولن...


محسن 
ساعت16:38---22 ارديبهشت 1393

خیلی خوب بود ، دمت مبارک
پاسخ: چاکرخواتیم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی